Bio SponsorVakanties

Geen geld. En toch op vakantie met zoon of dochter met een beperking.
Dat kan dankzij de Bio SponsorVakanties. Speciaal bedoeld voor gezinnen met een smalle beurs. Zodat ook zij met hun kind onbeperkt kunnen genieten van een goedkope vakantie in het volledig aangepaste Bio Vakantieoord.

Jaarlijks ontvangt het Bio Vakantieoord een aantal, vaak anonieme, giften. Als steuntje in de rug voor ouders, die het door financiële tegenwind minder hebben. En niet in staat zijn een betaalbare vakantie te realiseren voor hun kind met een handicap. Om aan de wens van de gulle gevers tegemoet te komen, heeft Bio een speciaal fonds in het leven geroepen: Bio SponsorVakantie.

Het fonds is puur bedoeld voor een vakantie bij het Bio Vakantieoord. In de vorm van een tegemoetkoming in de huurkosten van een vakantiebungalow. Ouders die in aanmerking denken te komen voor zo'n bijdrage, kunnen via de volgende routes een aanvraag indienen bij het Bio Vakantieoord.

Per e-mail:
Vermeld als onderwerp 'Vertrouwelijk sponsorvakanties' en stuur de aanvraag per e-mail naar liesbeth.sukkel@stichtingbio.nl

Per brief:
Stuur uw aanvraag met de post naar het volgende adres:
Stichting Bio Kinderrevalidatie
T.a.v. directeur Frans Wientjes
PERSOONLIJK
Wekeromseweg 8
6816VS Arnhem

Tips voor de aanvraag
Een goed begin is het halve werk. Zet daarom alle relevante informatie in de aanvraag. Uiteraard behandelen we uw gegevens vertrouwelijk.
• wat zijn uw wensen
• wat is de samenstelling van uw gezin
• wat is uw specifieke situatie waardoor u in aanmerking denkt te komen

• Moeite met opstellen aanvraag? Schakel dan een vertrouwenspersoon in
• Aanvraag geaccepteerd? Dan overleggen we met u over alle opties
• Aanvraag afgewezen? Daarover kunt u niet corresponderen

Dankzij deze Bio Sponsorvakanties kunnen jaarlijks tientallen gezinnen goedkoop op vakantie in een volledig aangepast vakantiepark. Gezinnen die vaak al veel extra kosten moeten maken en niet makkelijk een plek vinden waar ze gezamenlijk er even helemaal tussenuit kunnen zijn.
Wilt u dit fonds steunen? Neem dan contact op met onze fondsenwerver Christel Beentjes over de mogelijkheden. christel.beentjes@stichtingbio.nl of 06-57402888.