Zij helpen al

Ons streven is om het Bio Vakantieoord voor iedereen toegankelijk te houden; ook (juist) voor onze gasten met een kleine portemonnee. Hiervoor is het Bio Vakantieoord afhankelijk van steun van donateurs, fondsen, stichtingen en bedrijven. Helpt u ons ook?

Lijst » Sponsor Details

Filmdistributeurs Nederland (FDN)

Onze (founding) partner is van oorsprong de Nederlandse Bioscoopwereld (zie geschiedenis). Momenteel worden deze vertegenwoordigd door de Nederlandse vereniging van bioscopen en filmtheaters (de NVBF) en de Filmdistributeurs Nederland.

De bioscoop- en filmdistributiebranche heeft besloten de 90 jaar oude banden met Stichting Bio Kinderrevalidatie opnieuw aan te halen. “Het belangrijke werk van deze stichting zal de komende jaren financieel worden ondersteund”. Tevens zal de branche zich inzetten voor verdere naamsbekendheid van de stichting waaraan zij ooit haar naam gaf.

FDN is de nieuwe branchevereniging van filmdistributeurs. De vereniging zet zich in voor de belangen van distributeurs die films uitbrengen in bioscopen en filmtheaters én voor distributeurs die actief zijn op de markt van home entertainment. FDN is een fusie van de NVF en NVPI Video.