Zij helpen al

Ons streven is om het Bio Vakantieoord voor iedereen toegankelijk te houden; ook (juist) voor onze gasten met een kleine portemonnee. Hiervoor is het Bio Vakantieoord afhankelijk van steun van donateurs, fondsen, stichtingen en bedrijven. Helpt u ons ook?

Lijst » Sponsor Details

Nederlandse vereniging van Bioscopen en Filmtheaters

Onze (founding) partner is van oorsprong de Nederlandse Bioscoopwereld (zie geschiedenis). Momenteel worden deze vertegenwoordigd door de Nederlandse vereniging van bioscopen en filmtheaters) en de  Filmdistributeurs Nederland (FDN).

De bioscoop- en filmdistributiebranche heeft besloten de 90 jaar oude banden met Stichting Bio Kinderrevalidatie opnieuw aan te halen. “Het belangrijke werk van deze stichting zal de komende jaren financieel worden ondersteund”. Tevens zal de branche zich inzetten voor verdere naamsbekendheid van de stichting waaraan zij ooit haar naam gaf.
U leest hier meer over de oprichting van het Bio Vakantieoord.

De NVBF is dé brancheorganisatie voor alle bioscoop- en filmtheaterexploitanten in Nederland en heeft als doel collectieve belangenbehartiging, promotie, professionalisering en communicatie in de breedste zin van het woord. Alle bioscopen en filmtheaters in Nederland zijn aangesloten.