Wat is het Bio Vakantieoord?

De wereld van BioStichting Bio Kinderrevalidatie streeft ernaar om de beperking van kinderen met een handicap zo onbelangrijk mogelijk te maken zodat ook zij even onbeperkt kunnen genieten.

In het Bio Vakantieoord kunnen gezinnen met kinderen met een complexe handicap onbezorgde vakantie vieren. Op het park bevind zich de Manege in 't BioBos die volledig is ingericht voor recreatief en therapeutisch paardrijden voor gehandicapten. Het Bio Research Center for Children heeft als doel de levensomstandigheden van kinderen met een handicap te verbeteren.

Visie en missie

Stichting Bio Kinderrevalidatie vindt dat ieder kind het recht heeft kind te zijn. Dit is dan ook ons hoogste doel.

Bio Vakantieoord

Een uniek vakantiepark, volledig aangepast voor kinderen met een complexe handicap en hun gezin, familie of groep.

Manege in 't BioBos

In onze manege bieden wij kinderen met een handicap de mogelijkheid om paard te rijden.

Bio Onderzoek

Het verbeteren van de leefomstandigheden van, en de medische zorg voor het gehandicapte kind, heeft altijd hoog in het vaandel van Stichting Bio gestaan.

Toen en nu

Stichting Bio is als “Stichting Bio Vacantieoord” in 1927 opgericht door de Bioscoopbond en is bekend geworden door de beroemde collectes in de bioscopen.

Hoe kunt u helpen?

Stichting Bio Kinderrevalidatie ontvangt voor deze activiteiten geen subsidie. Met uw steun kunnen gehandicapte kinderen onbeperkt blijven genieten!