verzenden

Hollandse vrijgevigheid

9 september 2016

Een OER-Hollands festival met optredens van bekende Nederlandse artiesten als Dre Hazes en Thomas Berg. Het publiek kan niet alleen gezellig inhaken, maar ook het goede doel steunen. Want een deel van de opbrengsten gaat naar Bio Vakantieoord.

OER-Hollands. Dat staat voor ouderwetse gezelligheid tijdens een Nederlandstalig muziekfestival. Met optredens van dertien bekende Nederlandse artiesten.
Het muziekspektakel vindt plaats in Sporthal Strijthagen in Landgraaf en is een initiatief van Puts-Events: het evenementenbureau dat allerlei sport- en muziekactiviteiten voor jong en oud organiseert. In wijk en buurt, puur voor het plezier. Maar ook om de leefbaarheid en sociale binding te vergroten.

Directe steun

Naast muzikale gezelligheid organiseert Puts-Events ook een mooie geste. Een deel van de festival-opbrengst gaat namelijk naar Bio. Van elk verkocht kaartje gaat een euro naar Stichting Bio. Plus tien cent van elke verkochte consumptie. Bovendien deelt Bio ook voor vijftig procent mee in de verkochte Merchandise-producten. En als klap op de vuurpijl stelt het bureau ook tien vrijkaarten beschikbaar. Deze vrijkaarten worden binnenkort op de Facebook pagina van Bio verloot.

LIKE & WIN …

… een van de tien vrijkaarten voor OER-HOLLANDS. Bio Vakantieoord verloot de buitenkansjes speciaal onder liefhebbers van Nederlandstalige zangtalenten. De winnaars komen volop aan hun trekken bij dit ouderwets gezellige muziekspektakel. Tal van top artiesten, zoals Andre Hazes Jr., Thomas Berge, John West en Marlous Oosting treden 3 december op in het Limburgse Landsmeer.

We verloten 10 vrijkaarten, de kaarten worden verloot onder volgens van onze Facebookpagina. Degene die op een van de betreffende Facebook berichten reageren (like of reactie) of op een ander manier aangeven mee te willen loten, doen mee aan de loting.
De loting zal plaats vonden op 1 november. Wij zullen de winnaars via Facebook benaderen.

Deze promotie is op geen enkele manier verbonden met Facebook en is op geen enkele wijze gesponsord, ondersteund of georganiseerd door Facebook. De informatie die je verstrekt door mee te doen aan de actie verstrek je dan ook niet aan Facebook maar aan Stichting Bio Kinderrevalidatie

Klik voor meer info op: http://puts-events.nl/index.php/oer-hollands/

• Hollandse vrijgevigheid