Zij helpen al

Stichting Bio Kinderrevalidatie ontvangt geen subsidie en is afhankelijk van donateurs en sponsors. Mede dankzij de hulp van onderstaande bedrijven kunnen ook kinderen met een ernstige handicap onbeperkt genieten, bijvoorbeeld tijdens een vakantie waar het hele gezin even helemaal tot rust komt!

Lijst » Sponsor Details

Nederlandse vereniging van Bioscoopexploitanten (de NVB)

Onze (founding) partner is van oorsprong de Nederlandse Bioscoopwereld (zie geschiedenis). Momenteel worden deze vertegenwoordigd door de Nederlandse vereniging van Bioscoopexploitanten (de NVB) en de Nederlandse vereniging van Filmdistributeurs (de NVF).

De bioscoop- en filmdistributiebranche heeft besloten de 85 jaar oude banden met Stichting Bio Kinderrevalidatie opnieuw aan te halen. “Het belangrijke werk van deze stichting zal de komende jaren financieel worden ondersteund”. Tevens zal de branche zich inzetten voor verdere naamsbekendheid van de stichting waaraan zij ooit haar naam gaf.
U leest hier meer over de oprichting van het Bio Vakantieoord.

De NVB is dé brancheorganisatie voor alle bioscoop- en filmtheaterexploitanten in Nederland en heeft als doel collectieve belangenbehartiging, promotie, professionalisering en communicatie in de breedste zin van het woord. Alle bioscopen en filmtheaters in Nederland zijn aangesloten.