Over deze website

Deze website wordt onderhouden door Stichting Bio Kinderrevalidatie.

Disclaimer

Ondanks alle zorgvuldigheid die bij het maken van deze site is betracht kunnen er geen rechten worden ontleend aan eventueel foutieve of incomplete informatie.

Stichting Bio Kinderrevalidatie gaat zorgvuldig om met gegevens van gebruikers van haar online producten en diensten. Persoonlijke gegevens worden zorgvuldig behandeld en beveiligd. Stichting Bio houdt zich in alle gevallen aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

In het kader van de dienstverlening legt Stichting Bio gegevens van bezoekers vast in een bestand. Tenzij expliciet anders aangegeven worden uw gegevens niet, zonder wettelijke dwang, verstrekt aan derden. Stichting Bio Kinderrevalidatie gebruikt uw gegevens voor de uitvoering van een donateurschap of eenmalige gift en/of het verlenen van overige diensten.

Verder kunnen uw gegevens gebruikt worden om u te informeren over interessant nieuws en aanbiedingen van diensten en/of producten van Stichting Bio. Indien u daar geen prijs op stelt kunt u dit melden en zult u deze informatie niet meer ontvangen.

Op de website worden algemene bezoekgegevens bijgehouden, zoals bijvoorbeeld de meest bezochte pagina's. Hiermee kan Stichting Bio de inrichting van haar website optimaliseren.

"De handicap staat hier even niet in de weg..."

Bio Vakantieoord zwembad

Ik word donateur