ik help mee

Ieder gehandicapt kind verdient een droomvakantie

Het kan niet zonder jouw hulp

Help jij een vakantie bij Bio betaalbaar te houden?

Een weekje met elkaar op vakantie is voor gezinnen met een meervoudig gehandicapt kind niet vanzelfsprekend. Ze zijn immers altijd - 24/7 - afhankelijk van de juiste zorg, hulpmiddelen en een aangepaste omgeving. Het Bio Vakantieoord heeft álle voorzieningen 'in huis' voor een fijne vakantie. Bovendien is er een manege met tillift, een aangepast zwembad, een rolstoeltoegankelijke bioscoop en zijn er tal van speeltoestellen: alles volledig toegespitst op de beperkingen van het kind. Een professioneel, gastvrij team staat voor hen klaar met originele, gezellige en uitdagende activiteiten.

Bio weet hoe graag ook gezinnen met een gehandicapt kind op vakantie willen. En hoe nodig dit is. Tijdens een verblijf bij Bio is de handicap van hun kind eens even niet leidend in hun leven. Sámen kunnen zij, dankzij alle aanpassingen in het park, de faciliteiten op maat en de aanwezige hulpmiddelen in en rond de vakantiewoningen, hun droomvakantie beleven in een natuurlijke omgeving.

Wij hanteren een prijsbeleid dat is afgestemd op de financiële draagkracht van onze vakantiegasten. Het Bio Vakantieoord brengt slechts een klein deel van de werkelijke kostprijs in rekening bij de gasten. Daarnaast zijn we afhankelijk van giften en donaties.

Om de vakantie voor deze gezinnen betaalbaar te houden, is jouw hulp hard nodig. Steun ons daarom met een donatie. Wel doen hè!