Eden Hotels

Eden Hotels steunt het Bio vakantieoord

"Eden steunt het Bio Vakantieoord al jaren. Als hotelketen weten we als geen ander hoe belangrijk het is voor gasten met een beperking dat alle voorzieningen op maat aanwezig zijn." Aldus Leon Dijkstra, CEO van Eden Hotels.

Samen op vakantie, hoe bijzonder

Bio weet hoe graag ook gezinnen met een gehandicapt kind op vakantie willen. En hoe nodig dit is. Tijdens een verblijf bij Bio is de handicap van hun kind eens even niet leidend in hun leven. Sámen kunnen zij, dankzij alle aanpassingen op het kleinschalige vakantiepark, de faciliteiten op maat en de aanwezige hulpmiddelen in en rond de bungalows, genieten van een ontspannen vakantie in een natuurlijke omgeving.

Een vakantieweek bij het Bio Vakantieoord is vanwege de kleinschaligheid, aanpassingen en de aanwezigheid van hulpmiddelen, veel kostbaarder dan bij een regulier vakantiepark. De gasten zijn echter meestal niet in staat om deze kosten zelf te betalen. Daarom zijn ook de tarieven bij het Bio Vakantieoord aangepast. Voor het dekken van de overige kosten is de stichting afhankelijk van donaties en giften.

Gun jij een gezin met een gehandicapt kind ook een fijne vakantie? Help Bio dan ook en doneer nu.