Pers

Voor vragen, informatie en beeldmateriaal kun je contact opnemen met Pieternel Suërs, Marketing & Communicatie. E-mail: pieternel.suers@stichtingbio.nl, tel.: 026-4838209 of 06-40756004.

Persberichten:

Bio Vakantieoord maakt kans op € 10.000,- van het ANWB Fonds

ANWB Fonds campagne - Instagram.jpgdinsdag 27 oktober 2020 13:16 Het Bio Vakantieoord in Arnhem maakt kans op € 10.000,- van het ANWB Fonds voor de aanschaf van een rolstoelfiets. De campagne ‘ANWB Fonds helpt je op weg’ geeft € 10.000,- per provincie aan het meest inspirerende maatschappelijke project. Het Bio Vakantieoord dingt mee in de provincie Gelderland. De stemperiode loopt van 26 oktober tot 24 november. lees verder

Bungalows beschikbaar gesteld voor opvang van ziekenhuispatiënten

rijnstate afbeelding.jpgdinsdag 31 maart 2020 15:06 Een dag nadat is besloten tot een tijdelijke sluiting van het vakantiepark, heeft de directie de 17 bungalows beschikbaar gesteld voor de opvang van ziekenhuispatiënten. Het aanbod is gedaan aan de burgemeester van Arnhem, Ahmed Marcouch, die tevens ambassadeur is van het Bio Vakantieoord. "De ziekenhuizen kampen met een potentieel capaciteitsprobleem en onze bungalows met hoog-laag bedden staan leeg. Dan kun je van de nood maar beter een deugd maken. We zijn er trots op dat we op deze manier een nuttige bijdrage kunnen leveren in de strijd tegen het coronavirus." Aldus directeur Frans Wientjes. lees verder

Diederik Laman Trip onderscheiden met Zilveren Stadspenning Arnhem

Zilveren Stadspennig voor Laman Tripdonderdag 05 december 2019 11:24 Penningmeester en oud-voorzitter Diederik Laman Trip is door Arnhems burgemeester Ahmed Marcouch onderscheiden met de Zilveren Stadspenning. De uitreiking vond plaats tijdens de bestuursvergadering op 2 december, die voor de gelegenheid kort werd onderbroken. De Zilveren Stadspenning wordt uitgereikt bij grote bijzondere verdienste voor de stad. lees verder