Pers

Voor vragen, informatie en beeldmateriaal kun je contact opnemen met Pieternel Suërs, Marketing & Communicatie. E-mail: pieternel.suers@stichtingbio.nl, tel.: 026-4838209 of 06-40756004.

Persberichten:

Bungalows beschikbaar gesteld voor opvang van ziekenhuispatiƫnten

rijnstate afbeelding.jpgdinsdag 31 maart 2020 15:06 Een dag nadat is besloten tot een tijdelijke sluiting van het vakantiepark, heeft de directie de 17 bungalows beschikbaar gesteld voor de opvang van ziekenhuispatiƫnten. Het aanbod is gedaan aan de burgemeester van Arnhem, Ahmed Marcouch, die tevens ambassadeur is van het Bio Vakantieoord. "De ziekenhuizen kampen met een potentieel capaciteitsprobleem en onze bungalows met hoog-laag bedden staan leeg. Dan kun je van de nood maar beter een deugd maken. We zijn er trots op dat we op deze manier een nuttige bijdrage kunnen leveren in de strijd tegen het coronavirus." Aldus directeur Frans Wientjes. lees verder

Diederik Laman Trip onderscheiden met Zilveren Stadspenning Arnhem

Zilveren Stadspennig voor Laman Tripdonderdag 05 december 2019 11:24 Penningmeester en oud-voorzitter Diederik Laman Trip is door Arnhems burgemeester Ahmed Marcouch onderscheiden met de Zilveren Stadspenning. De uitreiking vond plaats tijdens de bestuursvergadering op 2 december, die voor de gelegenheid kort werd onderbroken. De Zilveren Stadspenning wordt uitgereikt bij grote bijzondere verdienste voor de stad. lees verder