Biothlon

Biothlon Sponsorloop

Ren met je hart!

Op zaterdag 6 juni organiseren we alweer de 5e editie van de Biothlon! Een mooie sponsorloop met prachtige routes door de schitterende natuur van Arnhem. Echt iedereen is van harte uitgenodigd om mee te doen: jong of oud, met of zonder beperking. Je kunt strijden om de snelste tijd, maar je mag de afstanden ook wandelend afleggen. Nieuw dit jaar is de kidsrun voor kinderen van groep 4 t/m 8. Doe ook mee en steun met jouw deelname het Bio Vakantieoord!

De afstanden

Kidsrun:

Doe met zoveel mogelijk klasgenootjes mee aan de kidsrun. Deze spannende run van 1,5 KM loopt over het terrein van het Bio Vakantieoord. Nodig ook je ouders en je opa en oma uit om jou aan te moedigen langs de route! Iedere deelnemer krijgt na de finish een mooie medaille en de snelste tijd wordt beloond met een beker. De klas die per kind het meeste geld ophaalt voor het Bio Vakantieoord wint bovendien een leuke prijs!

Becasinerun:

Samen kun je alles aan, ook de Biothlon! Invalide deelnemers kunnen met 4 teamleden samen de 3 KM afleggen in een becasine. Dit is een rolstoel die wordt voortgeduwd door 4 helpers. Het is dé manier om onbeperkt te genieten van dit sportieve evenement. Er is plek voor twaalf becasineteams. De inschrijving geschiedt per team.

3, 5 en 10 KM:

Of je nou gaat voor de snelste tijd, of dat je meedoet voor de gezelligheid, het levert je sowieso een goed gevoel op! De afstanden van de 3, 5 en 10 km gaan dwars door de prachtige bossen, hei en weilanden van Arnhem. Je mag de routes hardlopen of wandelen. Door mee te doen ben je lekker sportief bezig en steun je het Bio Vakantieoord. Trommel je vrienden, buren en familie op voor dit gezellige HARTloop evenement!

Deelnemen met een bedrijventeam

Een sportdag organiseren is niet meer nodig. Doe met een bedrijfsteam mee aan de Biothlon Sponsorloop! Wij zorgen voor de sportieve uitdaging, een lekkere lunch, een eigen teamtent en een gezellige sfeer. Jullie doen de rest! Mail voor meer informatie of om je bedrijfsteam in te schrijven naar biothlon@stichtingbio.nl.

Bekijk de Biothlon van 2019