Biothlon

Loop voor het Bio Vakantieoord!

Schrijf je nu in voor de vierde Biothlon!

Loop mee met de Biothlon op zaterdag 1 juni 2019. Hét jaarlijkse loopevenement ten bate van het Bio Vakantieoord. Er zijn routes van 3, 5, 10 en 15 km. Iedereen kan meedoen.

Inschrijven  privacyverklaring

Programma Biothlon 1 juni 2019 | Wekeromseweg 8,  Arnhem

09.30 uur      Terrein open
10.30 uur      Opening Biothlon en start loop becasines
10.45 uur      Warming-up 3 km en 15 km lopers
11.00 uur      Start 3 km loop
11.10 uur      Start 15 km loop
11.25 uur      Warming-up 10 km lopers
11.40 uur      Start 10 km loop
11.45 uur      Warming-up 5 km lopers
12.00 uur      Start 5 km loop
12.30 uur      Lunch
14.00 uur      Prijsuitreiking

Op zaterdag 2 juni 2018 vond de derde editie plaats van de Biothlon. Op het vakantiepark verzamelden zich meer dan 400 enthousiaste lopers, renners en rolstoelers om routes van 3, 5, 10 of 15 kilometer af te leggen. De opbrengst van het loopevenement draagt bij aan het mogelijk maken van betaalbare gezinsvakanties bij Bio voor kinderen met een meervoudige beperking.

Inschrijven

Naast individuele lopers, namen veel medewerkers van de Nederlandse bioscopen deel en medewerkers van bedrijven. Ook kinderen en volwassenen met een handicap lieten hun sportiviteit zien. Zij volgden de route in hun eigen rolstoel of namen plaats in de speciaal ter beschikking gestelde becasines (terrein-rolstoelen met handvatten voor mede-lopers). Deelnemers lieten weten verrrast te zijn door de aantrekkelijke routes. Nora Schenk liep de 10 km: "Wat een schitterend uitgezette tocht! Echt heerlijk om te lopen door prachtige bossen en hei - en er zat ook nog lekker wat uitdaging in!"

Renate van 't Hooft was dolblij met het winnen van een weekend Disneyland Parijs dat beschikbaar werd gesteld door Marlene Wickel, directeur van Jean Mineur Mediavison. Zij legde met haar dochter in rolstoel de 5 km route af. Alle jeugdigde deelnemers ontvingen naast een medaille een BioBeer.

Stichting Bio dankte alle deelnemers, sponsoren en vrijwilligers heel hartelijk voor hun enthousiasme en tomeloze inzet bij de zeer geslaagde Biothlon 2018.

Inschrijven

Partners en sponsoren Biothlon