Mud Masters 2018

Door de modder voor Bio Vakantieoord

Mud Masters steunt het Bio Vakantieoord

Video - Momenteel draait de nieuwe commercial van het Bio Vakantieoord in de bioscopen. Mud Masters steunt het Bio Vakantieoord, omdat het vindt dat iedereen recht heeft op onvergetelijke ervaringen. Het Bio Vakantieoord ziet overeenkomsten in de activiteiten van Mud Masters: samen plezier maken, samen uitdagingen zoeken en actief in de buitenlucht avonturen beleven. Gezinnen met een gehandicapt kind kunnen ook onvergetelijke ervaringen opdoen: op het unieke, volledig aangepaste en ruim opgezette Bio Vakantieoord.

Wil je meedoen aan Mud Masters op 23 september in Biddinghuizen?
Bio heeft 100 gratis kaarten tot zijn beschikking voor hen die een digitale collectebus aanmaken om geld in te zamelen voor het Bio Vakantieoord. Stuur ons een berichtje via info@stichtingbio.nl o.v.v. 'Kaarten Mud Masters' en doe mee * met je gezin, je collega's of je vrienden! (* Zolang de voorraad strekt).

Ambassadeurs gezocht: gezin met gehandicapt kind
Bio is op zoek naar een gezin met een gehandicapt kind dat de uitdaging van Mud Masters aandurft. Welk gezin zou willen optreden als ambassadeur voor Bio? Uiteraard staat er een behulpzaam team voor jullie klaar! Mail ons via info@stichtingbio.nl.

Bio-team
Net als in de editie van april '18 zal ook het Bio-Team - met natuurlijk onze mascotte de BioBeer - weer van de partij zijn. Deze keer zijn er teamleden die de 16 km run gaan doen!

Doneren
Mud Masters roept zijn deelnemers op om een donatie te doen aan het Bio Vakantieoord. Je deelname maak je hiermee nog betekenisvoller. Want Mud Masters helpen elkaar.

Namens het Bio Vakantieoord en alle gezinnen die je daarmee helpt: BEDANKT!

Word donateur

en steun het Bio Vakantieoord structureel