Biothlon Businesspartner

Biothlon Sponsorloop

Ren met je hart!

Word Biothlon Businesspartner

Met de Biothlon halen we geld op voor het Bio Vakantieoord. Wil je bijdragen aan het succes van de Biothlon én ons helpen om dit evenement de komende jaren kosteloos te organiseren? Word voor tenminste drie jaar Biothlon Businesspartner voor slechts € 150,- per jaar. Daarvoor leveren we de volgende tegenprestatie:
• Je bent uitgenodigd voor de ongeëvenaarde Biothlon Business Borrel op 5 juni 2021;
• Jouw logo staat als trotse partner op de webpagina van de Biothlon;
• Je ontvangt het ‘Trotse partner van het Bio Vakantieoord-logo’ voor op jouw website;

Doe mee aan de Biothlon

De Biothlon is hét hardloop- en wandelevenement voor gezinnen en bedrijven waaraan iedereen van 6 jaar en ouder mag deelnemen. We moedigen ook mensen met een beperking aan om mee te doen aan dit sportieve evenement. Deelnemers kunnen kiezen uit vier afstanden: de kidsrun, de 3, 5 of 10 KM. In 2020 organiseren we de 5e editie van de Biothlon. Het is onze ambitie om dit jubileumjaar met 500 deelnemers aan de start te verschijnen! De Biothlon vindt plaats op 5 juni 2021 bij het Bio Vakantieoord in Arnhem.

Koste wat kost. Voor iedereen een fijne vakantie

Het Bio Vakantieoord wil een fijne vakantie mogelijk maken voor gezinnen met een meervoudig gehandicapt kind. Het park is volledig aangepast en beschikt over alle benodigde faciliteiten: er zijn geen drempels, de bungalows zijn ruim opgezet en beschikken over tilliften, op hoogte verstelbare bedden, ligdouches etc. De vakantiegasten kunnen gratis gebruik maken van het zwembad met een verstelbare bodem, lekker ontspannen in de snoezelruimte, of paardrijden bij onze manege. Een dergelijke vakantie is normaal gesproken onbetaalbaar. Dankzij de steun van onze donateurs kunnen we de eigen bijdrage laag houden. Koste wat kost, voor iedereen een fijne vakantie.

Biothlon Businesspartners

• Booom Digital