Help mee

Een compleet aangepaste vakantie is onbetaalbaar. Dankzij jouw hulp kunnen gehandicapte kinderen toch met hun gezin op vakantie. Kom vandaag nog in actie!

Maak ook een vakantie mogelijk

Met jouw hulp kunnen we vakanties mogelijk maken voor gezinnen met een meervoudig gehandicapt kind. Op ons volledig aangepaste vakantiepark kunnen zij tegen een betaalbare prijs genieten van een heerlijke vakantie samen. Als geen ander weten wij hoe zwaar de zorg is voor een kind met een beperking en hoe belangrijk het voor deze gezinnen is om met elkaar te kunnen ontspannen in een veilige omgeving.

Bij het Bio Vakantieoord zijn alle noodzakelijke hulpmiddelen standaard aanwezig en kunnen gehandicapte kinderen met hun ouders, broertjes en zusjes gebruik maken van onze unieke aangepaste faciliteiten zoals het zwembad, de bioscoop, de manege, de snoezelruimte en het belevingsbos. Bij Bio kan ieder gezin op eigen wijze genieten van een droomvakantie!

Het onderhoud en de aanschaf van de aangepaste faciliteiten en noodzakelijke hulpmiddelen maken een aangepaste vakantie enorm kostbaar. Dankzij giften en donaties kunnen wij deze vakanties tegen een betaalbare prijs aanbieden.

Om deze vakanties betaalbaar te houden zijn wij afhankelijk van giften en donaties. Er zijn veel manieren om het Bio Vakantieoord te helpen om gezinnen met een gehandicapt kind een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Kijk hieronder voor alle mogelijkheden, of neem contact op met onze fondsenwerver Christel Beentjes.

Bedrijven

Particulieren

Serviceclubs

Doneer direct of word donateur