Hoog bezoek bij 4de Symposium

20161117symp1.jpgvrijdag 18 november 2016 15:59

Op 17 november 2016 vond alweer het 4de symposium van FPG en Stichting Bio Kinderrevalidatie plaats. Het thema dit jaar was Cerebrale Parese, nieuwe inzichten in diagnostiek en behandeling.

Op 17 november vond alweer het 4de symposium van FPG en Stichting Bio Kinderrevalidatie plaats. Het thema dit jaar was Cerebrale Parese, nieuwe inzichten in diagnostiek en behandeling.

Het symposium werd voorgezeten door de wetenschappelijk directeur van Stichting Bio Kinderrevalidatie, Prof. Dr. O. van Nieuwenhuizen.

Hoog bezoek

Ook was er nog hoog bezoek, Hare Hoogheid Prinses Margarita de Bourbon de Parme bezocht het symposium en stak vooral de ruiters van Manege in 't BioBos een hart onder de riem. Ze benadrukte meermaals het belang van paardrijden voor gehandicapten.
Ook mocht ze het doel verdedigen bij een heus potje paardenvoetbal, helaas voor haar waren de ruiters beter.