Pers

Heerenstraat Theater in Wageningen biedt mogelijkheid tot online doneren aan Bio

image013.jpgdonderdag 06 december 2018 15:56

Het Wageningse filmtheater lanceert de doneerbotton.

Het Heerenstraat Theater biedt bezoekers vanaf vandaag de mogelijkheid een donatie te doen aan het Bio Vakantieoord bij het kopen van een online ticket. Bezoekers van het Wageningse filmtheater kunnen op deze wijze een bijdrage leveren aan onbezorgde vakanties voor gezinnen met een gehandicapt kind. "Stichting Bio is altijd verbonden geweest met de bioscoopsector. Oudere bezoekers herinneren zich wellicht de rammelende collectebussen van Bio Vakantieoord in de filmzalen. "Gelukkig zijn er ondertussen gemakkelijkere en modernere alternatieven om te doneren", zegt Christel Beentjes, fondsenwerver bij Stichting Bio. Martin Ruiter van het Heerenstraat Theater vult aan: "Op onze website hebben we een online doneerbutton ingebouwd. Bij elke online betaling hebben onze bezoekers de mogelijkheid families een onbezorgde vakantie te bezorgen. Hier werken wij natuurlijk graag aan mee."