Werken bij Bio

Reisgids op de huifkar

Heb jij spannende verhalen en leuke weetjes paraat over de Veluwse bossen? En vind je het heerlijk om rond te rijden in een huifkar? Dan zijn wij opzoek naar jou.

Bio Vakantieoord is een vakantiepark voor gezinnen met kinderen met een complexe handicap. Bij Bio Vakantieoord zorgen we ervoor dat ieder kind onbeperkt kan genieten en gezinnen zorgeloos kunnen genieten van hun vakantie. Manege in ’t BioBos is een manege waar iedereen terecht kan voor wie reguliere paardrijlessen niet mogelijk zijn. Er wordt zowel recreatief als therapeutisch paardgereden.

Vanuit Bio Vakantieoord en manege in ’t BioBos worden wekelijks huifkartochten georganiseerd voor de vakantiegasten en ruiters. De huifkartochten duren ongeveer 1 uur. Tijdens deze tochten zou het fantastisch zijn om iemand aan boord te hebben die van alles over de omgeving kan vertellen. Zo is de rit niet alleen aangekleed maar ook nog eens reuze informatief. Goed kunnen zingen is een Pré.

Dus ben jij:

• minimaal 1 dagdeel per week beschikbaar op donderdag of zaterdag
  • een verteller met een passie voor de Veluwe
  • graag op pad met een groep mensen
  • en heb jij ervaring als groom op de menwagen?

Neem dan contact op met Laura Looijestijn vrijwilligers@stichtingbio.nl of bel naar 026-4838232