Werken bij Bio Vakantieoord en Bio Manege

Stagiair(e) Communicatie & Marketing

Wil jij iets betekenen voor een goed doel? En presteer jij het beste in een omgeving waar men open staat voor jouw ideeën en waar je veel vertrouwen en vrijheid krijgt? We zijn op zoek naar iemand die niet kan wachten om mee te werken aan de zichtbaarheid van het Bio Vakantieoord.

Het Bio Vakantieoord, inclusief Manege in ’t Biobos, is een uniek vakantiepark in de bossen bij Arnhem waar gehandicapte kinderen met hun gezin in een volledig aangepaste omgeving heerlijk vakantie kunnen vieren. Dit bijzondere vakantieoord is geheel afhankelijk van steun van donateurs, fondsen en bedrijven. En hier kom jij dan ook om de hoek kijken…

Je verzorgt de dagelijkse zichtbaarheid van Bio Vakantieoord via social media en nieuwsberichten. Jouw originele acties en enthousiaste teksten helpen bij het vergroten van de naamsbekendheid van het Bio Vakantieoord onder gasten en donateurs. In deze meewerkstage ondersteun je de afdeling communicatie en marketing.  Je creëert aansprekende content voor onze website en sociale media, je schrijft heldere nieuwsberichten, helpt mee bij de organisatie van evenementen en assisteert bij direct marketing. In 2021 introduceren we een lespakket voor bovenbouwscholieren. Je werkt mee aan de ontwikkeling en promotie van dit lespakket.

"Vanaf het begin van mijn stage merkte ik al meteen dat het werk dat ik oplever daadwerkelijk wordt gebruikt en toegepast, wat fijn is om te zien. Bio is een prachtige organisatie is om voor te werken en je wordt meteen verwelkomt in het team. Daarnaast is het een veelzijdige stage met veel zelfstandigheid, maar krijg je ook ondersteuning waar nodig is!" Lieke van Beveren, huidige stagiaire Communicatie

Je takenpakket:

• Content creëren voor de website en sociale media in beeld en tekst;
  • meewerken aan de uitvoering van het communicatie & marketingplan;
  • ondersteunen ontwikkeling lespakket;
  • mede organiseren van evenementen;
  • direct marketing;
  • nieuwsberichten schrijven;
  • perslijsten opstellen en bijhouden;
  • afhankelijk van je interesses kunnen we dit pakket uitbreiden.

Belangrijk voor deze functie:

• Je bent communicatief zeer vaardig en spreekt en schrijft de Nederlandse taal vloeiend;
  • je bent representatief;
  • je bent creatief en toont doorzettingsvermogen;
  • je volgt een opleiding Communicatie (of soortgelijke opleiding) op minimaal Hbo-niveau;
  • je draagt het Bio Vakantieoord een warm hart toe;
  • je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen;
  • je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar voor ten minste vier maanden.

Wat wij bieden:

• Een leerzame stageplek op een bijzondere locatie;
  • een stage met veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid;
  • fijne collega’s die altijd bereid zijn je te helpen;
  • het gevoel nuttig bezig te zijn voor een bijzondere doelgroep;
  • een veelzijdige werkomgeving waar je praktische ervaring kunt opdoen;
  • reiskostenvergoeding.

Wil je solliciteren naar deze stage? Mail dan je sollicitatiebrief met CV naar: vrijwilligers@stichtingbio.nl. Daarnaast ontvangen wij graag een originele communicatieve uiting van je; een tekst, een filmpje of iets anders dat jij maakte op communicatief gebied.

Meer informatie over de vacature? Neem dan telefonisch contact op met Bieke Rasenberg, tel.: 026-4838211. Meer info over ons vind je op onze websites: biovakantieoord.nl | stichtingbio.nl | ncpg.nl.

We kijken er naar uit om je te ontmoeten op ons prachtige park!