Werken bij Bio

Stagiair(e) Marketingcommunicatie

Wil jij iets betekenen voor een goed doel? En presteer jij het beste in een omgeving waar men open staat voor jouw idee├źn en waar je veel vertrouwen en vrijheid krijgt? We zijn op zoek naar iemand die niet kan wachten om mee te werken aan de zichtbaarheid van het Bio Vakantieoord.

Het Bio Vakantieoord, inclusief Manege in ’t Biobos, is een uniek vakantiepark in de bossen bij Arnhem waar gehandicapte kinderen met hun gezin in een volledig aangepaste omgeving heerlijk vakantie kunnen vieren. Dit bijzondere vakantieoord is geheel afhankelijk van steun van donateurs, fondsen en bedrijven. En hier kom jij dan ook om de hoek kijken……

We zijn op zoek naar iemand die niet kan wachten om mee te werken aan de zichtbaarheid van Bio Vakantieoord. Jouw originele acties en enthousiaste teksten helpen bij het vergroten van de naamsbekendheid van het Bio Vakantieoord zodat meer gasten het park weten te vinden en meer donateurs zich aan onze organisatie willen verbinden. In deze meewerkstage ondersteun je de PR & Marketing Functionaris. Je gaat aan de slag met o.a. het ontwikkelen van aansprekende content voor onze website en sociale media, je schrijft heldere nieuwsberichten, helpt mee bij de organisatie van evenementen en assisteert bij direct marketing.

Je takenpakket:

• Content creëren voor de website en sociale media in beeld en tekst;
  • meewerken aan de uitvoering van het marketingplan;
  • mede organiseren van evenementen;
  • onderzoek naamsbekendheid;
  • direct marketing;
  • nieuwsberichten schrijven;
  • perslijsten opstellen en bijhouden;
  • afhankelijk van je interesses kunnen we dit pakket uitbreiden.

Belangrijk voor deze functie:

• Je bent communicatief zeer vaardig en spreekt en schrijft de Nederlandse taal vloeiend;
  • je bent representatief;
  • je bent creatief en toont doorzettingsvermogen;
  • je volgt een opleiding Communicatie (of soortgelijke opleiding) op minimaal Hbo-niveau;
  • je draagt het Bio Vakantieoord een warm hart toe;
  • je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen;
  • je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar voor minstens een halfjaar.

Wat wij bieden:

• Een leerzame stageplek op een bijzondere locatie;
  • een stage met veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid;
  • fijne collega’s die altijd bereid zijn je te helpen;
  • het gevoel nuttig bezig te zijn voor een bijzondere doelgroep;
  • een veelzijdige werkomgeving waar je praktische ervaring kunt opdoen.

Wil je solliciteren naar deze stage? Mail dan je sollicitatiebrief met CV vóór 1 oktober naar: manon.terpstra@stichtingbio.nl. Naast je sollicitatiebrief met CV ontvangen wij graag een originele communicatieve uiting van je; een tekst, een filmpje of iets anders dat jij maakte op communicatief gebied.

Meer informatie over de vacature? Neem dan telefonisch contact op met Manon Terpstra, tel.: 026-4838201. Meer info over ons vind je op onze websites: biovakantieoord.nl | stichtingbio.nl | ncpg.nl.