Werken bij Bio

Vrijwilligers Hospitality m/v

Het Bio Vakantieoord is een vakantiepark voor gezinnen met kinderen met een ernstige meervoudige handicap. Wij maken onbeperkt genieten voor ieder kind mogelijk. Dit door een volledig aangepast vakantiepark te bieden. Zo zijn de vakantiebungalows voorzien van de nodige hulpmiddelen (o.a. hoog/laag-bedden, tillift, douchebrancard, etc.) en beschikken we over een aangepast zwembad, een aangepaste bioscoop en een manege waar ruiters met een beperking kunnen paardrijden. Bij de Manege in ’t Biobos wordt niet alleen recreatief paard gereden, maar ook therapeutisch.

Wij zijn op zoek naar:

Vrijwilligers Hospitality m/v

We hebben op ons park onder andere een snoezelruimte, muziekkelder, Meeting Point en Baloe (ruimte met o.a. ballenbad). Om deze ruimtes netjes, schoon en gastvrij te hebben voor onze gasten, zijn wij opzoek naar mensen die hier voor wil zorgdragen.

Wat ga je doen?

• Jij zorgt ervoor –samen met een team van Hospitality Vrijwilligers- dat de snoezelruimte, Baloe, de muziekkelder en het Meeting Point schoon, netjes en gastvrij zijn
  • Je werkt samen met afdeling beheer en overlegt met hen als er dingen stuk zijn
  • Je denkt mee in hoe we de schoonmaak door vrijwilligers verder kunnen aanpakken, uitbreiden en organiseren

Wij zoeken mensen die…

• Het leuk vinden om onze ruimtes schoon en netjes te maken voor onze gasten
  • Oog hebben voor detail en gastvrijheid belangrijk vinden
  • Graag schoonmaken
  • Graag meedenken in de ontwikkeling van Bio Vakantieoord en inzet van vrijwilligers in schoonmaak en gastvrijheid
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Flexibel inzetbaar zijn

Wat kun je van ons verwachten?

• Jouw inzetbaarheid is in overleg. Dit kunnen een of aantal dagen of dagdelen zijn.
  • Je wordt voordat je aan de slag gaat over het park rondgeleid en geïnformeerd
  • Je mag deelnemen aan trainingsdagen en vrijwilligersdagen.
  • Je krijgt een reiskostenvergoeding

Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op met Manon Terpstra via vrijwilligers@stichtingbio.nl of bel haar op 026-4838203. Voor meer informatie over BIO, check onze site: www.stichtingbio.nl en www.biovakantieoord.nl.