Werken bij Bio

Allround Beheerder m/v

IMG_9979.jpg

Het Bio Vakantieoord is een vakantiepark voor gezinnen met een complex gehandicapt kind. Wij hebben 17 ruime aangepaste vakantiebungalows die plaats bieden aan 130 gasten. Er zijn vele in- en outdoor activiteiten op het terrein, waaronder een manege waar therapeutisch wordt paardgereden, een zwembad met tropische temperaturen en een bioscoop. Bij het Bio Vakantieoord zorgen wij er samen voor dat ieder kind en ieder gezin onbeperkt kan genieten van de vakantie. Momenteel ontvangen wij ongeveer 1.750 gezinnen per jaar.

Het Bio Vakantieoord zoekt per april 2019 een:

Allround beheerder m/v

De afdeling beheer is verantwoordelijk voor een warm welkom en een fijn verblijf voor onze gasten. Beheerders zorgen er in samenwerking met een schoonmaakbedrijf voor dat de bungalows op en top in orde zijn voor de aankomst en het verblijf van de gasten. Zij zorgen ervoor dat alle faciliteiten (o.a. zwembad, bioscoop, snoezelruimte en MeetingPoint) in goede staat zijn voor gebruik door gasten. De beheerder is vaak het eerste aanspreekpunt op het Bio Vakantieoord. Dit kan zowel in de dag-, avond- en/of nachtdienst plaatsvinden.

Functieomschrijving:

• Eerste aanspreekpunt tijdens de dienst voor alle gasten en hun vragen vanuit het centrale Meetingpoint;
  • Verantwoordelijk voor het beheren van alle faciliteiten op het terrein tijdens de dienst;
  • Verantwoordelijk voor een adequaat optreden bij calamiteiten of verstoringen op het terrein en zorgdragen voor toezicht, openen en sluiten van gebouwen, activeren van beveiligingssystemen en contactpersoon zijn voor de alarmcentrale;
  • Samenwerken met de andere beheerders, medewerkers en vrijwilligers van het Bio Vakantieoord;
  • Uitvoeren van licht administratief werk;
  • Ondersteunen bij evenementen op het terrein.

Profiel:

• Gastvrij en representatief
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel en stressbestendig
  • Dienstverlenend en affiniteit met verschillende doelgroepen
  • Zelfstandig, leuk vinden om alleen te werken
  • Enig technisch inzicht is een pré
  • Samenwerkingsgericht
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • In bezit van BHV en EHBO diploma, of deze zo snel mogelijk willen behalen.

Het Bio Vakantieoord biedt:

• Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid;
  • Een prachtige werkomgeving in het vakantiepark voor gezinnen met kinderen met een beperking in de bossen van Arnhem;
  • Marktconform salaris, mede afhankelijk van leeftijd en ervaring, op basis van een 0-urencontract voor de duur van het seizoen. Bij gebleken geschiktheid kan dit worden voortgezet.

Reageren?

Als je geïnteresseerd bent in deze functie, beschikt over de juiste kwaliteiten en denkt te voldoen aan het profiel, stuur dan je motivatiebrief met cv zo snel mogelijk (en zeker voor 28 februari 2019) per mail naar het Bio Vakantieoord ter attentie van Vanessa Gerritse: vanessa.gerritse@stichtingbio.nl.

Voor meer informatie over deze functie kun je mailen naar de coördinator Beheer, Maureen Doornekamp, bereikbaar via maureen.doornekamp@stichtingbio.nl. Bellen mag ook via telefoonnummer 026-4838201.

biovakantieoord.nl | stichtingbio.nl | ncpg.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.