Werken bij Bio

Administrateur m/v

Stichting Bio Kinderrevalidatie exploiteert het Bio Vakantieoord. Dit is een volledig aangepast vakantiepark waar gezinnen met kinderen met een complexe handicap van een onbezorgde vakantie kunnen genieten. Het vakantiepark bevat 17 bungalows met totaal 130 bedden, een zwembad, een bioscoop en diverse centrale ontspanningsmogelijkheden. Op het park bevindt zich tevens de Manege in ’t BioBos (Stichting Nationaal Centrum Paardrijden voor Gehandicapten) die volledig is ingericht voor recreatief en therapeutisch paardrijden voor gehandicapten.

Stichting Bio Kinderrevalidatie en Stichting Nationaal Centrum Paardrijden voor Gehandicapten zoeken per 1 juni 2020 een:

Administrateur m/v

Functie:

Het betreft een allround financiële functie waarin je naast de coördinerende werkzaamheden ook als meewerkend voorman of – vrouw actief zal zijn. Een proactieve instelling wordt hier gewaardeerd, je krijgt de ruimte voor het inbrengen van goede ideeën en initiatieven ter verbetering van de financiële resultaten. De dienstverlening varieert van administratieve werkzaamheden, salarisadministratie, projectadministratie en vermogensbeheer tot aan het verzorgen van management informatie voor het bestuur. Je bent verantwoordelijk voor de BTW aangiften, kunt zelfstandig de jaarrekeningen opstellen en onderhoudt contact met de accountant.

Profiel:

• HBO opleidingsniveau;
  • Je hebt ruime ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Werkervaring met het optimaliseren van financiële processen en informatiestromen ;
  • Je bent analytisch ingesteld en gaat nauwkeurig te werk;
  • Proactief in het voorstellen en doorvoeren van verbeteringen;
  • Ruime ervaring met geautomatiseerde administratiesystemen en het opstellen van management rapportages;
  • Je hebt brede kennis en ervaring met Exact en Excel;
  • Ervaring met ANBI status en CBF keurmerk is een pré;
  • Affiniteit met het goede doel is noodzakelijk;
  • Teamspeler, communicatief, hands on, representatief;

Ons aanbod:

Een zelfstandige, uitdagende en veelzijdige baan voor 32 uur per week met goede arbeidsvoorwaarden, waarbij je een aantal uur per week ondersteund wordt door een administratief medewerker/vrijwilliger. Het salaris bedraagt afhankelijk van je kennis en ervaring, tussen de € 2.700,- en € 3.950,- bij een volledig dienstverband. Je werkt met een klein hecht team van collega’s op een prachtige werkplek midden in de natuur.

Interesse?

Heb je interesse in deze functie én sluit je achtergrond aan bij het profiel, dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. Stuur je CV met motivatie voor 13 maart 2020 naar vanessa.gerritse@stichtingbio.nl. Vragen naar aanleiding van de vacature kun je richten aan Vanessa Gerritse, HR-verantwoordelijke, via 026-4838213 of per mail op bovengenoemd e-mailadres.