Werken bij Bio

Vrijwilliger Subsidies

Het Bio Vakantieoord is een vakantiepark voor gezinnen met kinderen met een ernstige meervoudige handicap. Wij maken onbeperkt genieten voor ieder kind mogelijk. Dit doen wij door een volledig aangepast vakantiepark te bieden. Zo zijn de vakantiebungalows standaard voorzien van de nodige hulpmiddelen (o.a. hoog/laag-bedden, tilliften, bad-douchewagens, etc.) en beschikken we over een aangepast zwembad, een aangepaste bioscoop en een manege waar ruiters met een beperking kunnen paardrijden.

We zijn op zoek naar een

Vrijwilliger Subsidies

Het Bio Vakantieoord is een rijksmonument en hierbij zijn meerdere subsidiestromen mogelijk. Wij zoeken een vrijwilliger die ons wil helpen met het uitzoeken van alle mogelijke subsidies en de aanvragen hiervan kan coördineren.

Benodigde vaardigheden, kennis en eigenschappen:

• Enige ervaring met het aanvragen van projectsubsidies;
  • In staat zijn om zelfstandig en nauwkeurig te werken;
  • Overleg voeren met directie;
  • Wekelijks een dagdeel beschikbaar.

Wat kun je van ons verwachten?

• Je werkt samen in een team van enthousiaste vrijwilligers en medewerkers;
  • Je wordt voordat je aan de slag gaat uitgebreid rondgeleid en ingewerkt;
  • Je kunt deelnemen aan trainings- en vrijwilligersdagen;
  • Je krijgt een reiskostenvergoeding.

Werkdagen

In overleg een dagdeel per week.

Geïnteresseerd?

Zie jij net als wij kansen en kun je niet wachten om ons te helpen? Neem dan direct contact op met Ilse van Woerkom via  vrijwilligers@stichtingbio.nl of bel naar 026-4838203. Dan plannen we een kennismakingsgesprek in!