Werken bij Bio Vakantieoord en Bio Manege

Onderzoekstage hotelmanagement / evenementenmanagement

Jij bent een student hotelmanagement of soortgelijk en op zoek naar een unieke stageplek. Je wilt iets bijdragen aan het goede doel en presteert het beste in een omgeving waar men open staat voor jouw ideeën en waar je veel vertrouwen en vrijheid krijgt. Bij het Bio Vakantieoord zit je op de juiste plek. Wij zijn op zoek naar een stagiair die voor ons een onderzoeksopdracht wil doen.

Het Bio Vakantieoord is een vakantiepark voor gezinnen met kinderen met een complexe handicap. Bij het Bio Vakantieoord zorgen we ervoor dat ieder kind onbeperkt kan genieten en gezinnen zorgeloos kunnen genieten van hun vakantie. We bieden een compleet aangepast vakantiepark met 17 vakantiebungalows. Daarnaast beschikken we over een aangepast zwembad, bioscoop, een snoezelruimte, een manege en een groot Biobos met vele (aangepaste) speeltoestellen.

Een van onze strategische doelen is het beste aangepaste vakantiepark van Europa te zijn. In het kader van dit doel zoeken wij een stagiair die ons wil helpen met onderstaande opdracht:

Het in kaart brengen van (de faciliteiten en prijzen van) alle vakantieparken in Nederland en Europa die vergelijkbaar zijn met Bio.

Benodigde vaardigheden, kennis en eigenschappen:

• Je volgt de opleiding hotelmanagement/eventmanagement of een andere relevante studie;
  • Je bent in staat om zelfstandig een onderzoek uit te voeren;
  • Je bent proactief en representatief;
  • Je draagt het Bio Vakantieoord een warm hart toe;
  • Je bent in staat de belangrijkste resultaten van je onderzoek in een eindrapport te schrijven;
  • Je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen;
  • Je bent minimaal 3 dagen in de week beschikbaar voor minimaal 3 maanden;
  • De stage start bij voorkeur vanaf september 2021

Wat kun je van ons verwachten?

• Een leerzame stageplek op een bijzondere locatie;
  • Een grote waardering van je werk, er wordt echt wat mee gedaan;
  • Een stage met veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid;
  • Fijne collega’s die altijd bereid zijn om je te helpen;
  • Een veelzijdige werkomgeving waar je praktische ervaring kunt opdoen;
  • Reiskostenvergoeding

Wil je solliciteren naar deze stage? Stuur je cv en motivatie naar Bieke Rasenberg via vrijwilligers@stichtingbio.nl. Geef hierin ook aan hoeveel dagen per week je stage wil lopen en in welke periode.

Meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Bieke Rasenberg via 0264838203 of mail naar bieke@biovakantieoord.nl

We ontmoeten je graag op ons prachtige park!