Werken bij Bio Vakantieoord en Bio Manege

Bedrijfsleider Bio Vakantieoord m/v

Gastvrijheid, Teamgeest, Denken in mogelijkheden, Aanpakken
Krijg je energie van deze woorden? Solliciteer dan op onze vacature!

Voor het Bio Vakantieoord zoeken wij per februari 2022 een:

Bedrijfsleider Vakantieoord m/v

Organisatie:

Midden in de Arnhemse bossen ligt het Bio Vakantieoord. Dit volledig aangepaste vakantiepark biedt gezinnen met een meervoudig gehandicapt kind een fijne en betaalbare vakantie samen. Het vakantiepark ligt op een terrein van 20 ha. en bevat 21 bungalows, een zwembad, bioscoop en diverse centrale ontspanningsmogelijkheden. De naastgelegen Bio Manege is volledig ingericht voor recreatief en therapeutisch paardrijden voor gehandicapten. Het Bio Vakantieoord is een goed doel; de exploitatie dekt ongeveer 50% van de kosten. Voor het dekken van de overige kosten zijn we aangewezen op de werving van fondsen en giften.

Waar we het voor doen:

Het is onze missie om extra geluksmomenten toe te voegen aan het leven van kinderen met een handicap en hun gezinnen. Bij het Bio Vakantieoord kunnen ze met elkaar genieten en ontspannen tijdens een welverdiende vakantie. Het is voor deze gezinnen helemaal niet vanzelfsprekend om er even tussenuit te kunnen. Maar voor hen is het broodnodig om af en toe op te kunnen laden, om de intensieve zorg voor het gehandicapte kind vol te kunnen houden. Als we onze gasten zien lachen, weten we dat we ons werk goed hebben gedaan.

Functie:

Als bedrijfsleider van het Bio Vakantieoord ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het vakantiepark. Je geeft leiding aan en coördineert het operationele team, bestaande uit medewerkers en vrijwilligers op de afdelingen reserveringen, beheer, groendienst en technische dienst. Daarnaast zorg je voor een optimale samenwerking tussen het Bio Vakantieoord en de Bio Manege en met andere belangrijke samenwerkingspartners. Je bent eindverantwoordelijk voor de geleverde service en de kwaliteit van de faciliteiten, voor de veiligheid binnen de operationele afdelingen en voor het onderhoud van de gebouwen en het terrein.

Wat vragen wij:

• Mbo+/Hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 10 jaar werkervaring;
    Ruime leidinggevende en commerciële ervaring;
  • Ervaring hebben met en kennis hebben van hospitality;
  • Aantoonbare ervaring met organiseren en beleid maken;
  • Besluitvaardig, met overtuigingskracht en sensitiviteit;
  • Resultaatgericht;
  • Gastvrij, dienstverlenend en klantgericht;
  • Teamspeler, communicatief, hands on, representatief;
  • Affiniteit met het goede doel is noodzakelijk.

Wat bieden wij:

Een zelfstandige, uitdagende en veelzijdige baan voor 40 uur per week met goede arbeidsvoorwaarden. Het salaris bedraagt, afhankelijk van je kennis en ervaring, tussen de € 3.500,- en € 4.000,- bij een volledig dienstverband van 40 uur. Je werkt met een klein hecht team van collega’s op een prachtige werkplek midden in de natuur.

Interesse?

Heb je interesse in deze functie én sluit je achtergrond aan bij het profiel, dan nodigen wij je van harte uit te solliciteren. Stuur je CV met motivatie voor maandag 8 november 2021 naar vanessa.gerritse@stichtingbio.nl. Heb je vragen, neem gerust contact op met Vanessa Gerritse, HR-adviseur via 026-4838213. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.