E-One pakt picknickbult aan bij Bio Vakantieoord

eOne-klusdag-Bio-juni18-5.jpgdinsdag 12 juni 2018 09:57

“Naast het idee dat je met z’n allen je inzet voor het goede doel en iets tastbaars achterlaat, is het ook een gezellige dag samen met je collega’s".

Met een team van 30 collega's stak Entertainment One op een zonnige dag in juni de handen uit de mouwen voor het goede doel. Er werd gezaagd, getimmerd, gesleept en gegraven om de picknickplaats in ons aangepaste vakantiepark weer functioneel en veilig te maken.

Al jaren draagt de filmdistributeur het Bio Vakantieoord een warm hart toe en weet hoe zeer het naast financiële hulp, gebaat is bij praktische ondersteuning. “Behalve het idee dat je met z’n allen iets goed doet voor de samenleving en iets tastbaars achterlaat, is het ook een gezellige dag samen met je collega’s. Je bent buiten, in een heel andere omgeving en lekker fysiek in de weer met iets heel anders dan waar je dagelijks mee bezig bent”, vertelt Judith Vulto, executive assistant. “Echt een aanrader voor bedrijven die met hun werknemers iets bijzonders en ook nuttigs willen ondernemen”.

Stichting Bio is blij met het intensieve kluswerk en de donatie van hekwerken en houtmaterialen door eOne. Frans Wientjes, directeur: “Onze vakantiegasten kunnen weer veilig met rolstoelen de bult in ons BioBos op om er heerlijk in de schaduw van de bomen te lunchen. Dat is vakantie!”.

Drie jaar geleden kwam het team van eOne ook klussen op het vakantiepark. Toen werd het beachvolleybal-veld aangepakt en kregen enkele vakantiebungalows en speeltoestellen weer een fris laagje verf.