Pharos Reizen helpt Bio met opknapwerk

b5edf6b0-b8a4-4834-a7f2-931758220b16.jpgdonderdag 28 juni 2018 12:25

Reisorganisatie fikst geitenweitje, poetst rijtuigen en schildert Bio-bushokje.

Medewerkers van Pharos Reizen kwamen met hun gezinnen gezellig een dagje klussen klaren bij Bio. In de kinderboerderij bij de Manege in ’t BioBos werd het geitenweitje uitgebreid, het Bio-bushokje kreeg een fris kleurtje en de menwagens en huifkar zijn weer fris en schoon voor onze vakantiegasten. Daarnaast sleepte het team alle oude takken, zaaghout en stronken in het BioBos de schredder in waardoor het nieuwe ‘Muzieklaantje’ - op weg naar de picknickbult - nu mooi en beter toegankelijk is, ook voor rolstoelers.

Annette van Dijk van Pharos Reizen: “Het was superleuk om te helpen. En indrukwekkend om te zien wat er allemaal komt kijken bij zorgeloos vakantie vieren als je je niet zorgeloos kunt bewegen!”

Stichting Bio is erg gelukkig met het de flinke aanpak van het enthousiaste team. Frans Wientjes, directeur: “Op ons 20 ha. landgoed ligt altijd werk. Werk waarvoor wij niet over voldoende mankracht en middelen beschikken. Wij zijn dan ook erg dankbaar voor de hulp op velerlei vormen vanuit het bedrijfsleven. Fantastisch!”