Sfeerlicht bij Bio

20180830 overhandiging Calex Led verlichting Frans Wientjes Albert Meeuwissen.jpgvrijdag 31 augustus 2018 14:33

Groothandel schenkt Stichting Bio 500 led-lampen. Een grote besparing in stroomkosten en plezierig licht in de vakantiebungalows.

Op een zonovergoten dag in juni kwam de salesmanager van Electro Cirkel Retail het Bio Vakantieoord in Arnhem opwandelen. Geraakt door de sfeer en de doelstellingen besloot hij alle zeilen bij te zetten en bood zijn hulp aan. De groothandel leverde inmiddels de lichtbronnen voor in de 17 vakantiebungalows en de openbare ruimtes van het vakantiepark.

Electro Cirkel Retail en Stichting Bio kwamen voor het eerst met elkaar in contact tijdens een netwerkbijeenkomst van 100%NL Magazine. Daar ontstond het idee voor een gift in de vorm van energiebesparende lampen. Sales Manager Albert Meeuwissen: “Ik vind het belangrijk dat we op onze eigen manier kunnen bijdragen aan het mooie werk van de stichting. Door deze gift bespaart Bio bijna 3 duizend euro op jaarbasis aan energie. Dat is geld dat nu weer aan andere dingen besteed kan worden, zoals activiteiten met families en faciliteiten om het park nóg beter en leuker te maken.

De lampen die voor deze besparing zorgen zijn ledlampen van Calex, het eigen lampenmerk van Electro Cirkel Retail. Dit merk staat voor sfeer en prijsvriendelijke lichtoplossingen voor alle ruimtes. In totaal zijn er deze week 500 lampjes met een gezamenlijke winkelwaarde van € 4000,- in alle bungalows en openbare ruimtes gemonteerd.  Door de lange levensduur van de ledlampen kan Stichting Bio hier de komende jaren weer mee vooruit en de besparing in energiekosten verder doorzetten.

Directeur van het Bio Vakantieoord, Frans Wientjes, is enorm blij met deze grote gift: “Op alle mogelijke manieren zijn wij bij Bio bezig met milieuvriendelijkheid en kostenbesparende innovaties. Een zeer waardevol geschenk.”