Rabobank klust kleurig in de zon

5f2113f1-07bd-44b7-af7e-7ded1aa63cc3.jpgmaandag 01 oktober 2018 23:35

De afdeling Financieel Advies stoeide een dag niet met cijfers maar met kwasten en snoeischaren. Op een mooie zaterdagmiddag staken 26 medewerkers van de Rabobank Arnhem en omstreken de handen uit de mouwen op het Bio Vakantieoord.

Het gebouw van de groenvoorziening op het Bio Vakantieoord was hoognodig aan een goede laag beits toe. Inmiddels staat het er strak bij, net als de weer fris witte slagboom bij de entree van het park. Daarnaast werd een heel bospad vrijgemaakt van weelderig groeiende takken en werd de materialenkast van het animatieteam in het MeetingPoint keurig geordend.

Pim van de Glind, financieel adviseur bij Rabobank Arnhem en omstreken, spreekt over een mooie en nuttige dag: “Onze jaarlijkse teamdag wilden we eens op een andere manier invullen dan zomaar een uitje. Samen klussen voor het goede doel, en helemaal dit goede doel, geeft veel voldoening. Bovendien zijn we zeer gastvrij ontvangen door de medewerkers en vrijwilligers. Met de zon en een heerlijke lunch erbij werd het een topdag. Ook is het een mooie manier van teambuilding. Ik beveel dit andere bedrijven van harte aan.”

’s Ochtends startte het team met een informatieve presentatie over het Bio Vakantieoord. “Het is toch wel een eye-opener als je ziet wat er op dit park gebeurt. Je realiseert je wat er allemaal bij komt kijken als een gezin met een gehandicapt kind op vakantie wil. Je wordt even met je neus op de feiten gedrukt,” vertelt Pim, “uiteraard helpen we graag een handje mee om Bio nog mooier te maken voor deze vakantiegasten.”

De Rabobank Arnhem heeft een warme band met Bio. Enkele medewerkers brachten Bio al eerder een bezoek en werden rondgeleid op het park. Vorige week ontving de Manege in ’t BioBos een cheque uit het Rabobank Stimuleringsfonds ter waarde van € 5.000,-. Dit bedrag is een bijdrage voor de aanschaf van een nieuwe tillift en een hefplateau.

Frans Wientjes toont zichtbaar zijn blijdschap met deze grote hulp: “Er is ongelooflijk veel werk verzet, fantastisch! We zijn hier heel erg blij mee”.