Opbrengst 'Rondje Nederland' 2019 voor Bio Vakantieoord

Rondje Nederland 2019.jpgwoensdag 01 mei 2019 10:48

Op zondag 17 maart 2019 vond Rondje Nederland plaats, een jaarlijkse prestatieloop dwars door het Arnhemse Openluchtmuseum.

Tijdens deze dag kon men er van sport én van het museum tegelijk genieten! Een prachtige loop door het cultureel erfgoed van Nederland. Het Bio Vakantieoord was deze editie het goede doel bij onze dierbare 'buren'. De opbrengst voor het Bio Vakantieoord bedraagt maar liefst € 908,-. Stichting Bio is hier enorm blij mee. Het draagt bij aan het betaalbaar houden van vakanties voor gezinnen met een ernstig meervoudig gehandicapt kind.

Onze vrijwilligers Loes en Monique waren ter plekke. Voor hen een goede gelegenheid de lopers en het publiek warm te maken voor de Biothlon op 1 juni 2019! Meer informatie over het hardloopevenement van het Bio Vakantieoord vind je op biothlon.nl.