Gratis deelname vakantiegasten becasine-run!

Becasine Biothlon.jpgwoensdag 22 mei 2019

Becasine-run tijdens de Biothlon op 1 juni. Doe mee en maak kans op een weekend Disneyland Parijs!

Op zaterdag 1 juni vindt de Biothlon plaats. De Biothlon is het wandel- en hardloopevenement ten bate van het Bio Vakantieoord. We hebben vier mooie routes in de bossen rondom het Bio Vakantieoord uitgezet. De routes zijn 3, 5, 10 en 15 kilometer. Voor ieder wat wils. De routes van 3 en 5 kilometer zijn ook mooi om met de rolstoel te rijden.

Speciaal voor onze vakantiegasten zal er ook een aparte becasine-run zijn. De becasine is erg geschikt om mee door het bos te rijden. Een kind met een handicap kan in de becasine zitten en twee, drie of vier wandelaars of hardlopers kunnen de becasine sturen. De Becasine-run zal de route van 3 kilometer afleggen. Er kunnen 10 teams mee doen met deze run die volledig gesponsord wordt door Eden Hotels. Dat betekent dat wij Bio-vakantiegasten gratis deelname mogen aanbieden. En het leuke is… we hebben ook nog eens een hele mooie prijs voor het team dat als eerste finisht: een weekendje Disneyland Parijs voor 4 personen, beschikbaar gesteld door Jean Mineur Mediavision.

Alle teams die deelnemen worden door ons en Eden Hotels uitgedaagd om zich te laten sponsoren. Maak een collectebus aan op https://stichtingbio.digicollect.nl/ en vraag vrienden en familie jullie te laten sponsoren voor jullie deelname. Alle donaties die jullie inzamelen komen ten goede aan het Bio Vakantieoord.

Meedoen met de becasine-run? We horen het graag! Wie niet deelneemt, is vanzelfsprekend van harte welkom om als toeschouwer de Biothlon mee te maken. Voor aanmelden of vragen, neem gerust contact met ons op via e-mail: biothlon@stichtingbio.nl of telefonisch 026-4838201.

« Terug naar het nieuwsoverzicht