Renovatie vakantiebungalows

panorama even paviljoens.jpgdinsdag 09 juli 2019

We kunnen je hulp gebruiken.

Het Bio Vakantieoord bestaat uit 17 bungalows, verdeeld over 9 paviljoens. De vraag naar verhuur van aangepaste vakantiebungalows is groot en wij willen graag uitbreiden. Dit is ook mogelijk op ons park. Echter, voor deze uitbreiding van start kan, willen we graag alle bestaande bungalows volledig gerenoveerd hebben. In de afgelopen jaren zijn de meeste paviljoens volledig of deels gerenoveerd. Er zijn nog drie paviljoens (6 vakantiebungalows) waar renovatie écht nodig is. Dit varieert van bouwkundige aanpassingen zoals isolatie, vervanging of renovatie van de keukens en bestrating tot inventaris van de slaapkamers, woonkamers en hulpmiddelen die vervangen moet worden. Zonder de funding van deze renovatie is de kans groot dat we een aantal bungalows mogelijk tijdelijk moeten sluiten in 2020. Dit betekent dat we gezinnen moeten teleurstellen omdat er geen plek voor hen is.

De totale kosten van deze renovatie zijn: 380.000. Met deze investering kunnen wij 6 vakantiebungalows, die per jaar plaats bieden aan 608 gezinnen, weer aan deze tijd aanpassen. Na deze renovatie zijn de bungalows weer in staat om de komende 10 jaar plek te bieden aan gezinnen met gehandicapte kinderen. Concreet bieden wij dus maar liefst 608 gezinnen een fijne vakantieplek!

Er zijn al enkele gevers die hun bijdrage hebben geleverd. Een gedeelte van de renovatie is hiermee al in gang gezet. Hier zijn we super blij mee!

Helpt of bouwt u mee als u ook een bijdrage wilt leveren aan de renovatie van de vakantiebungalows?

U maakt hiermee de gehandicapte kinderen en hun gezin meer dan blij! Helpt u mee? Neem dan contact op met Christel Beentjes. Zij is telefonisch bereikbaar op 06 - 57 40 28 88 of mail naar christel.beentjes@stichtingbio.nl