Bio Vakantieoord aanwezig op 50PlusBeurs

50plus beurs.jpgdonderdag 08 augustus 2019

Van 17 tot en met 21 september a.s. wordt in de Jaarbeurs in Utrecht de 50PlusBeurs georganiseerd. De 50PlusBeurs is al 27 jaar ’s werelds grootste evenement voor actieve plussers, met 550 stands boordevol informatie, entertainment en aanbiedingen.

Bio Vakantieoord is één van de standhouders. Voor ons een unieke kans om meer mensen kennis te laten maken met de mogelijkheden die wij te bieden hebben.

Het Bio Vakantieoord is een vakantiepark in Arnhem voor gezinnen met een meervoudig gehandicapt kind. Het heeft álle voorzieningen 'in huis' voor een fijne vakantie voor hen voor wie op vakantie gaan niet vanzelfsprekend is. Er is een manege, een zwembad, een bioscoop en zijn er tal van speeltoestellen: alles volledig toegespitst op de beperkingen van het kind.

Onze vrijwilligers, die de stand zullen bemannen, zien er naar uit om u te ontmoeten. Wij hopen vele mensen te spreken om wellicht van ons vakantieoord gebruik te maken of ons goede doel te steunen! Want koste wat het kost…iedereen een fijne vakantie!

« Terug naar het nieuwsoverzicht