Cinelink en Rebiticks doneren €3.000,- na succesvolle kerstactie

Cinelink.jpg

vlnr: Christel Beentjes, Dennis de Klerk, Frans Wientjes, Ludie Vos

dinsdag 18 februari 2020

Tijdens de kerstvakantie haalden acht, bij Cinelink aangesloten bioscopen, geld op voor het Bio Vakantieoord. De bezoekers werd om een donatie gevraagd via iDeal. Initiatiefnemer Dennis de Klerk van Cinelink en Ludie Vos van Rebiticks hebben de totale opbrengst van de actie aangevuld tot €3.000,-. Op 11 februari kwamen zij persoonlijk naar het Bio Vakantieoord om de cheque te overhandigen aan directeur Frans Wientjes en fondsenwerver Christel Beentjes.

Initiatiefnemer de Klerk; “Op 3 september jl bracht ik een bezoek aan het Bio Vakantieoord in Arnhem. Van Directeur Frans Wientjes kreeg ik een rondleiding over het park. Van het zwembad tot de manege, het rolstoelvriendelijke spellenbos, de vakantieverblijven, de snoezelruimtes (waar kinderen heerlijk prikkelvrij tot rust kunnen komen). Het was meteen duidelijk. Het enthousiasme, de toewijding van niet alleen Frans maar alle medewerkers en niet te vergeten de vele vrijwilligers verdient onze hulp. Hoe geweldig zou het zijn als ik de bezoekers van aangesloten Cinelink bioscopen met iDEAL kan laten doneren in de kerstvakantie”. De Steun van Rebiticks kwam snel tot stand. Cinelink koppelt (web)applicaties met de ticket software van Rebiticks “KTS Smart”.

Het Bio Vakantieoord is Cinelink, Rebiticks en onderstaande bioscopen enorm dankbaar voor de bijdrage. Mede dankzij deze steun kunnen jaarlijks 1.750 gezinnen genieten van een onbezorgde vakantie, voor een betaalbare prijs".

Deelnemende bioscopen:

Biobest Theater, Bios Hardenberg, Cinemajestic, DOK6 Cinema, Heerenstraat Theater, Hollywoud, Landvast, Movieskoop.

« Terug naar het nieuwsoverzicht