De lachende zon

Lievelings-de-lachende-zondonderdag 02 augustus 2018 15:47

Belevingstheater bij Bio

Op 2 augustus speelt het theatergezelschap De Lachende Zon tweemaal de theatervoorstelling 'Lievelings' voor de gasten van het Bio Vakantieoord. Het tijdstip van aanvang volgt. Uiteraard zijn andere bezoekers ook van harte welkom. Aanmelden kan via info@stichtingbio.nl.

Een vrolijke voorstelling over de lievelingsdingen van het publiek, van de muzikanten en de acteurs. Iedereen heeft wel een ding dat je altijd bij je wilt dragen omdat het vertrouwen geeft. Of een repeterende handeling die je zekerder maakt. Dat is de inspiratie geweest voor deze voorstelling die gaat over jezelf mogen verliezen in wat jouw Lievelings is. Licht, luchtig en muzikaal.

Neem je lievelingsding maar mee naar de voorstelling, het past prima in de lievelingswereld van de acteurs. Zij houden van rond, van muziek, van bellen, trommels, ballen, tollen, bubbels en applaus. Maar het meest houden zij ervan nieuwe lievelingsdingen te ontdekken!

‘Lievelings’ is een voorstelling voor kinderen en volwassenen met een grote zorgvraag, maar is ook zeer de moeite waard om samen met familie, vrienden, begeleiders en mantelzorgers te beleven. Per voorstelling kunnen we 15 mensen plus begeleiders ontvangen; indien gewenst spelen we meerdere voorstellingen per dag.

Deze voorstelling is mede mogelijk gemaakt door: Fonds Verstandelijk Gehandicapten, Stichting SPZ, Fundatie Van den Santheuvel Sobbe, Stichting Specsavers Steunt.