Deelname Support Beurs 2018

woensdag 23 mei 2018 10:58

Enthousiaste vrijwilligers leggen nieuwe contacten. Zij ondervonden het grote nut van de aanwezigheid van Bio op deze beurs.

Van woensdag 30 mei tot en met zaterdag 2 juni stond het Bio Vakantieoord met een stand in de Jaarbeurs in Utrecht bij de Supportbeurs 2018. De beurs richt zich op mensen met een lichamelijke beperking en op mensen in hun directe omgeving, van mantelzorger tot (zorg)professionals. Het thema is 'Onbeperkte mogelijkheden'.

Tien Bio-vrijwilligers vertelden talloze bezoekers over ons aangepaste vakantiepark. Zij ondervonden het grote nut van de aanwezigheid op deze beurs. Nog steeds zijn er mensen uit de doelgroep die weinig tot niet bekend zijn met ons vakantiepark. Ook werden contacten gelegd met bedrijven en andere aanbieders in deze specifieke markt.

Meer dan 150 bezoekers namen deel aan de Bio-actie 'Win een vakantie om weg te geven aan een gezin aan wie jij dit gunt'. Dagelijks werd een BioBeer verloot onder de deelnemers. Inmiddels hebben zij bericht gekregen van hun prijs.

De winnaar van de vakantie om weg te geven wordt komend weekend bekend gemaakt.