Sterren stralen voor onze vrijwilligers

1540045892030.jpegzaterdag 20 oktober 2018 16:17

Inmiddels mag het Bio Vakantieoord rekenen op 160 enthousiaste vrijwilligers. Zonder hen zou het vakantiepark niet functioneren zoals het nu doet.

Vrijdagavond zetten wij hen in het zonnetje. Of beter: bij een heldere hemel straalden de sterren voor hen. De wijn vloeide en de sfeer was warm en nog warmer bij de open vuren.

Frans Wientjes, directeur, sprak namens het bestuur en medewerkers (15 fte) zijn dank uit voor de hartverwarmende hulp van zoveel vrijwilligers.  Alleen met de belangeloze inzet van enthousiaste vakmensen kan onze non-profit organisatie functioneren zoals het nu doet en zal doen in de toekomst.

Er zijn vrouwen en mannen, van alle leeftijden, die klusdagen begeleiden, de receptie bemannen, op beurzen werken aan onze naamsbekendheid, gehandicapte ruiters begeleiden in de manege, paarden verzorgen, fietsen repareren, schoonmaken, werken in de groenvoorziening, de animatie doen voor onze jonge vakantiegasten, schilderen, repareren, renoveren. En nog veel meer. Chapeau! Jullie zijn GOUD.

(Helaas konden wij niet alle vrijwilligers portretteren, daarom een sfeerimpressie van de avond.)