Nieuw belevingspad voor vakantiegasten Bio. Heel veel dank Sonsbeek Open!

belevingspad2donderdag 04 juli 2019 08:47

Sonsbeek Open 2018 heeft een prachtig bedrag aan ons geschonken om een belevingspad te realiseren.

Vanmorgen bracht Arjen Stremmelaar, voorzitter commissie Sonsbeek Open, een bezoek aan Bio Vakantieoord. Directeur Frans Wientjes leidde Arjen Stremmelaar rond om te laten zien wat het resultaat is van de sponsoring van Sonsbeek Open: een belevingspad!

Frans Wientjes: “Sonsbeek Open 2018 heeft een prachtig bedrag aan ons geschonken om een belevingspad te realiseren voor alle kinderen. Het kind kan zelf de verbondenheid met de natuur (zintuiglijk) ervaren door zien, horen, voelen, evenwicht en beweging. We zijn hier ongelooflijk trots op dat we dit aan ons Vakantiepark toe kunnen voegen; voor onze gasten. We zijn Sonsbeek Open 2018 zeer dankbaar!”

Arjen Stremmelaar: “Als voorzitter van Sonsbeek Open ben ik enorm blij dat wij dit mogelijk hebben kunnen maken en zoiets moois gerealiseerd is. Ik heb mijn zoon Florian, meegenomen vandaag en zie gelijk het positieve effect op mijn kind. Dit is echt een geweldige toevoeging voor Bio Vakantieoord.”. Daarnaast geeft Arjen aan: “De mate waarin leiding wordt gegeven aan deze Stichting is bijzonder te noemen. Er wordt, afhankelijk van giften, het meest haalbare gerealiseerd voor alle vakantiegasten die extra zorg nodig hebben. Daarbij komt deze Stichting onbaatzuchtig over. Hierdoor creëren ze een hoge gunfactor.”