Bio Vakantieoord verheugd met nieuwe ambassadeur: Niels de Langen

niels-de-lange-noc-800x500.jpg

foto: NOC-NSF

vrijdag 11 oktober 2019 10:42

Niels de Langen is benoemd als nieuwe ambassadeur van Bio Vakantieoord. Wij zijn hier zeer blij mee. Niels weet als geen ander wat het is om met een handicap te leven. Toen Niels 11 maanden oud was, raakte hij gehandicapt door de ziekte Meningokokken Sepsis, een bacteriële hersenvliesontsteking. Hierdoor verloor hij zijn rechteronderbeen en raakte zijn linkeronderbeen zwaar beschadigd. In juni 2015 heeft hij zijn onderbeen laten amputeren. Hierdoor kan hij met protheses nu weer een stuk beter lopen. Sinds Niels in 2007 het zitskiën ontdekte, is hij helemaal verslingerd aan de sport. Niels veroverde tijdens het WK va 2017 een bronzen medaille op de slalom. Ook heeft Niels zich gekwalificeerd voor de Paralympische Spelen van PyeongChang. Het grootste doel waar alles op gericht is zijn de Paralympische spelen van Beijing in 2022.

Niels draagt Bio Vakantieoord een warm hart toe; omdat wij meervoudig gehandicapte kinderen een fijne vakantie kunnen geven. Helemaal aangepast op hun wensen. Niels, welkom bij de club van Ambassadeurs van Bio Vakantieoord!