Biothlon Sponsorloop afgelast

Biothlonvrijdag 20 maart 2020 14:32

De vijfde editie van de Biothlon op 6 juni 2020 gaat niet door. Reden hiervoor is de verspreiding van het coronavirus, COVID-19. Op dit moment is het onduidelijk welke overheidsmaatregelen in de komende maanden nodig zullen zijn om het virus tegen te gaan. Voor ons voelt het niet goed om de voorbereidingen voor dit mooie evenement in deze onzekere tijden door te zetten. In overleg met onze sponsoren is daarom besloten om het evenement door te schuiven naar volgend jaar.

Nieuwe datum: zaterdag 5 juni 2021

Veel bedrijven en deelnemers kijken jaarlijks uit naar de Biothlon Sponsorloop. Het verheugt ons dan ook om de nieuwe datum meteen met iedereen te kunnen delen. Op zaterdag 5 juni 2021 vindt de vijfde editie van de Biothlon Sponsorloop alsnog plaats. Echt iedereen kan deelnemen: jong of oud, met of zonder beperking. Naast de 3, 5 en 10 KM en een becasinerun is er volgend jaar ook een kidsrun voor alle kinderen van groep 4 t/m groep 8. We rekenen volgend jaar op 650 deelnemers. Blijf op de hoogte via www.biothlon.nl.