Schenken en de belasting

Je gift is fiscaal aftrekbaar!

Een gift verspreid over een periode van 5 jaar, in gelijke delen, biedt optimaal fiscaal voordeel.

Wat is jouw voordeel?

Stel dat je € 15,- per maand doneert. Dat is € 180,- per jaar. Als je deze schenking vastgelegd voor een periode van minimaal 5 jaar, kost deze je, onder de huidige Geefwet en bij een inkomstenbelastingtarief van 52%, netto € 86,40 per jaar.

Hoe werkt het? Je schenkt Stichting Bio Kinderrevalidatie jaarlijks een bedrag voor een periode van minimaal 5 jaar. Natuurlijk mag deze periode ook langer zijn, bijvoorbeeld 10 jaar. Je gift wordt in een schenkingsovereenkomst formeel vastgelegd. Deze overeenkomst is voor de Belastingdienst voldoende om jouw schenkingen volledig aftrekbaar te maken.

Wil je meteen een  schenkingsovereenkomst ontvangen? Klik dan hier.

ANBI

Stichting Bio is een ANBI. Dit betekent dat wij belastingvrij schenkingen kunnen ontvangen: jouw bijdrage komt volledig ten goede aan het Bio Vakantieoord.

Word Vrind van Bio

Wil je meer geven en gun je deze gezinnen in de toekomst ook een onbeperkte vakantie? Word dan Vrind van Bio. Wij zoeken 100 donateurs die 5 jaar lang jaarlijks € 1.000 schenken aan het Bio Vakantieoord. Dankzij het belastingvoordeel betaal je slechts € 480 per jaar. Meer info: Vrind van Bio

Wij bespreken graag alle mogelijkheden met je!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Christel Beentjes, fondsenwerver van Stichting Bio Kinderrevalidatie:

Zij is telefonisch bereikbaar
op 06 - 57 40 28 88
of mail naar christel.beentjes@stichtingbio.nl

Meer informatie kun je ook vinden op www.schenkservice.nl of www.belastingdienst.nl

Ja, ik steun Bio Vakantieoord

en ontvang graag de Overeenkomst Gift in Geld van Stichting Bio zodat ik de gift kan aftrekken in mijn aangifte inkomensbelasting.

Vul onderstaande formulier in en wij nemen contact met je op.

Door dit formulier in te vullen en te versturen geef je Stichting Bio Kinderrevalidatie toestemming om je per post, email en/of telefonisch te informeren.
Je gegevens worden pas bewaard als je daadwerkelijk donateur bent geworden.
Wij gaan op zorgvuldige wijze om met je persoonsgegevens en handelen binnen de grenzen van de AVG. Lees onze Privacy Statement.