Door de modder voor Bio!

Door de modder voor Bio Vakantieoord

Bestel nu vrijkaarten voor Mud Masters

Ben jij een sportieveling, niet vies van een spatje modder en stond een echte obstacle run nog op je bucket list? Voor de Mud Masters Family Edition op 22 april in de Haarlemmermeer mogen wij 100 vrijkaarten weggeven. Zoek jij de uitdaging met je collega's of misschien wel met je kinderen? Grijp deze kans en vraag je kaarten bij ons aan. Doe het vlug, want op = op.

Lees hier de voorwaarden:
  • per aanvrager worden maximaal vijf vrijkaarten gegeven
  • iedere aanvrager maakt een digitale collectebus aan via Digicollect en haalt minimaal 200 euro aan sponsorgelden op voor het Bio Vakantieoord;
  • de vrijkaarten zijn uitsluitend via e-mail bij het Bio Vakantieoord aan te vragen;
  • zolang de voorraad strekt, op = op!
Contact

Voor info en het aanvragen van vrijkaarten, neem contact op met Christel Beentjes, christel.beentjes@stichtingbio.nl.

Kaarten
Het Bio Vakantieoord heeft 100 vrijkaarten tot zijn beschikking. De kaarten zijn geldig voor een parcours van 3 of 5 kilometer in de Family Run (voor iedereen vanaf 6 jaar oud) of voor een uitgebreider parcours van 6, 12, 18 of 42 kilometer. (De reguliere kosten van een ticket bij Mud Masters variëren van € 32,50 (3 km) tot € 87,50 (42 km). De hindernissen bestaan onder andere uit houten klimtoestellen, een spectaculaire 5 meter hoge glijbaan en natuurlijk heel veel modder. Er zijn verschillende niveaus van lengte en fitheid.