Bio Gala

Bio gala

Prestigieus benefietgala

Stan Huygens: "Een kroonjuweel in het overvolle gala-land."

Bij ons benefietgala wordt u getrakteerd op een geweldig diner en spectaculair entertainment in een betoverende sfeer! Een loterij met prachtige prijzen en een veiling met bijzondere kavels zal niet ontbreken. De opbrengst ervan is direct bestemd voor Stichting Bio.

Voor het goede doel

Het Bio Gala Comité organiseert tweejaarlijks een groot gala voor Stichting Bio Kinderrevalidatie. Mede dankzij de opbrengst van dit gala is onze stichting in staat jaarlijks ongeveer 1.750 bijzondere gezinnen vakantie te laten vieren en 150 ruiters met een handicap een heel jaar wekelijks lessen te laten volgen.

Dankzij de inspanningen van het Bio Gala Comité is het Bio Vakantieoord in staat een groot deel van de kosten te dekken.

Dit is een bijzonder resultaat, maar ook zeer belangrijk omdat de trend van het giftenbeleid steeds meer gericht is op het financieren van eenmalige projecten en niet op de exploitatie.

Onze gasten betalen een marktconform bedrag voor hun vakantie bij het Bio Vakantieoord, maar deze dekken niet de kosten die de stichting maakt voor de geboden faciliteiten. Hierdoor ontstaat voor het Bio Vakantieoord per woning en per week een tekort van ca. €1.000,-- op de exploitatie. Het Bio Gala is daarom een fantastisch concept om het Bio Vakantieoord voor kinderen met een handicap en hun gezinnen te kunnen laten voortbestaan.

Hat Gala Comité

Mevrouw V. Albada Jelgersma-Meijer