Help mee met tijd

Help met tijd

Zet jouw tijd en energie in voor kinderen met een handicap en hun familie. Tover een glimlach op hun gezichtjes door te helpen als vrijwilliger, steun een actie om ons park mooi te houden of ren mee met de Biothlon! Dankzij jouw inzet kunnen gezinnen even ontspannen en genieten met elkaar. Zo kunnen ze de zorgen thuis weer beter aan.

Help je ons mee?

Word vrijwilliger bij Bio Vakantieoord

Versterk je team

en help ons met klussen!

Rennen voor het Bio Vakantieoord

Bio Sponsorloop

Help vanuit je luie stoel

en wordt online collectant

Help als team

kijk wat jullie kunnen doen

Maak ook een vakantie mogelijk

Samen maken we vakanties mogelijk voor gezinnen met een meervoudig gehandicapt kind. Op ons volledig aangepaste vakantiepark kunnen zij tegen een betaalbare prijs genieten van een heerlijke vakantie samen. Als geen ander weten wij hoe zwaar de zorg is voor een kind met een handicap en hoe belangrijk het voor deze gezinnen is om met elkaar te kunnen ontspannen in een veilige omgeving.