Samen kunnen we meer

Voor hen is vakantie niet vanzelfsprekend.

Help jij hen samen vakantie te vieren?

Een weekje erop uitgaan is voor gezinnen met een complex gehandicapt kind niet vanzelfsprekend. Ze zijn immers altijd - 24/7 - afhankelijk van de juiste zorg, hulpmiddelen en een aangepaste omgeving.

Het Bio Vakantieoord heeft álle voorzieningen 'in huis' voor een fijne vakantie. Bovendien is er een manege, een zwembad, een bioscoop en zijn er tal van speeltoestellen: alles volledig toegespitst op de beperkingen van het kind. Een professioneel, gastvrij team staat voor hen klaar met originele, gezellige en uitdagende activiteiten.

Bio weet hoe graag ook gezinnen met een gehandicapt kind op vakantie willen. En hoe nodig dit is. Tijdens een verblijf bij Bio is de handicap van hun kind eens even niet leidend in hun leven. Sámen kunnen zij, dankzij alle aanpassingen in het park, de faciliteiten op maat en de aanwezige hulpmiddelen in en rond de vakantiewoningen, genieten van een ontspannen vakantie in een natuurlijke omgeving.

Om de vakantie voor hen betaalbaar te houden, is jouw hulp nodig. Help je mee?

Samen op vakantie. Dat kan bij Bio.

Donatiemogelijkheden

Grote giften