Samen kunnen we meer

Voor hen is vakantie niet vanzelfsprekend.

Help jij hen samen vakantie te vieren?

Bio weet hoe belangrijk het is voor dit kind en zijn ouders, broertjes en zusjes om ontspanning te vinden. Ontspanning buiten zijn zeer kleine leefwereld. Ontspanning op een plek waar de handicap even niet leidend is en waar hij onbezonnen samen met zijn gezin kan genieten van de buitenlucht, een comfortabele omgeving en activiteiten die vrolijkheid, gezelligheid en verbinding brengen.

Bio ziet dit kind er graag op uit gaan. Bio laat het kind ontdekken dat er meer is dan de bekende muren om hem heen. Bio wil dat het kind veilig en onbezonnen kan spelen in de buitenlucht, dat het met een gezonde blos op de wangen plezier maakt. Samen mét zijn ouders, broertjes en zusjes.

Een periode erop uitgaan voor gezinnen met een gehandicapt kind is zeer complex. Ze zijn immers altijd, 24/7 afhankelijk van de juiste zorg, hulpmiddelen en een aangepaste omgeving die ook nog extra kosten met zich meebrengen. Naar Bio op vakantie? Aan een koffertje met kleding hebben zij voldoende. Een professioneel, gastvrij team staat voor hen klaar. Alle voorzieningen zijn aanwezig bij Bio.

Om de vakantie voor hen betaalbaar te houden, is jouw hulp nodig. Help je mee?

Samen op vakantie. Dat kan bij Bio.

Donatiemogelijkheden

Grote giften