Steun Bio

Samen kunnen we meer

Voor hen is vakantie niet vanzelfsprekend.

"Het Bio Vakantieoord is dé plek waar ons gezin in een ontspannen sfeer samen kan zijn."

Als geen ander weet Bio hoe het leven van een ernstig gehandicapt kind eruitziet. En Bio begrijpt met welke zorgen ouders kampen. De beperkingen van hun kind staan centraal in hun leven. Altijd, 24/7, is er die praktische, medische en emotionele zorg. U kunt het zich voorstellen: dit legt een grote druk op het gezin.

Bio denkt mee. Al 90 jaar lang. Iedereen heeft het nodig om af en toe te ontsnappen aan de dagelijkse stress en beslommeringen. Even ontladen in een andere omgeving en met elkaar plezier maken is nodig voor ieder mens. En juíst voor hen voor wie dit lastig te organiseren is.

Bio maakt een fijne vakantie mogelijk voor gezinnen met een ernstig gehandicapt kind. Een vakantie waarin de dagelijkse complexe beperkingen even niet leidend zijn. Een vakantie op een plek met álle benodigde hulpmiddelen en aanpassingen. Een vakantie in een natuurlijke bosrijke omgeving waar activiteiten worden aangeboden voor onvergetelijke belevenissen. Een betaalbare vakantie. Samen, met het hele gezin.

Jouw hulp is hiervoor nodig.

Samen op vakantie. Dat kan bij Bio.
Help jij een gehandicapt kind en zijn gezin?

Steun Bio Vakantieoord structureel

Steun Bio Vakantieoord en geef een BioBeer cadeau