Word vrijwilliger

Word vrijwilliger bij Bio!

Dankzij de tomeloze inzet van enthousiaste vrijwilligers kunnen veel gezinnen met een gehandicapt genieten van een fijne vakantie op het Bio Vakantieoord en kunnen vele ruiters met een handicap paardrijden!

Ben jij gastvrij, kun je aanpakken en werken met (gehandicapte) kinderen?
Bekijk dan ons vacature-aanbod en neem contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Vrijwilligers Vacatures

Meer informatie?

Ben je enthousiast geworden over één van de vacatures? Of denk je op een andere manier als vrijwilliger mee te kunnen helpen om gasten van het Bio Vakantieoord een mooie vakantie te bezorgen? Neem dan contact op met Carine Pots of Kimberly Pastoors. Per email: vrijwilligers@stichtingbio.nl of telefonisch: 026-4838203.

Voor vrijwilligerswerk op de Manege in 't BioBos of op de Kinderboerderij kun je contact opnemen met Carine Pots. Per email: vrijwilligers@stichtingbio.nl of telefonisch: 026-4838203.

Beleid

Stichting Bio Kinderrevalidatie en het Nationaal Centrum Paardrijden voor Gehandicapten vinden het belangrijk dat vrijwilligerswerk goed geregeld is. Wij maken heldere afspraken, dat is voor iedereen prettig. Voor nieuwe vrijwilligers vragen wij altijd een Verklaring Omtrent Gedrag aan.