Vrind van Bio

100 Vrinden

voor 100 jaar Bio

Waarom hebben we 100 Vrinden nodig?

De vraag naar vakanties op ons unieke park groeit. Om aan de vraag te kunnen voldoen, en kwaliteit te kunnen blijven leveren, moet het Bio Vakantieoord uitbreiden en moderniseren. Zo kan het gezond de toekomst in: op weg naar 100 jaar Bio.

Jaarlijks komen al ruim 1500 gezinnen met een meervoudig gehandicapt kind vakantie vieren bij het Bio Vakantieoord. Het is het enige vakantiepark in Nederland dat volledig is aangepast voor deze doelgroep. Gezinnen die altijd, 24/7, afhankelijk zijn van de juiste zorg, hulpmiddelen en een aangepaste omgeving. Gezinnen bij wie geld voor extraatjes, zoals een vakantie, vaak tekort schiet. Bij Bio vinden zij een fijne en betaalbare ‘oplaadplek’ met alle faciliteiten die daarvoor nodig zijn.

Vanzelfsprekend is hier veel geld voor nodig. We zijn al een heel eind op weg. Bio introduceert daarom in 2018 het plan:

100 Vrinden voor 100 jaar Bio!

Wij zoeken 100 donateurs die 5 jaar lang jaarlijks € 1.000 schenken aan het Bio Vakantieoord.

Dankzij het belastingvoordeel betaal je slechts € 480 per jaar.

Meer informatie vind je in onze brochure:

download hier de pdf

Ja, ik word Vrind van Bio

en ontvang graag de Overeenkomst Periodieke Gift in Geld van Stichting Bio zodat ik de gift kan aftrekken in mijn aangifte inkomensbelasting.
Vul onderstaande formulier in en wij nemen contact met je op.

Door dit formulier in te vullen en te versturen geef je Stichting Bio Kinderrevalidatie toestemming om je per post, email en/of telefonisch te informeren.
Je gegevens worden pas bewaard als je daadwerkelijk donateur bent geworden.
Wij gaan op zorgvuldige wijze om met je persoonsgegevens en handelen binnen de grenzen van de AVG. Lees onze Privacy Statement.