Biothlon Sponsorloop voor het Bio Vakantieoord

Biothlon 2021

Doe mee aan de battle!

Doe mee aan de Biothlon Battle 2021

De Biothlon is hét jaarlijkse wandel- en hardloopevemenent voor het Bio Vakantieoord. Met dit jaar een unieke editie die start vanuit je eigen huis of kantoor. Echt iedereen is van harte uitgenodigd om mee te doen. Jong, oud, met of zonder beperking. Je legt jouw afstand van 5 of 10 km af tussen 21 mei en 3 juni. Daarnaast haal je zoveel mogelijk donaties op voor jouw sportieve prestatie. Samen kunnen we gezinnen met een gehandicapt kind een fijne gezinsvakantie bieden.

Maak je klaar voor de start

Ben je ingeschreven voor de Biothlon Battle 2021? Dan ontvang je op 18 mei een mail met jouw startnummer en de uitleg hoe je jouw tijd straks kunt registreren. Controleer eventueel je spam folder. Download de Racemap app via de Google Play Store of in de App Store en volg de instructies om je tijd te registreren, deelnemers live te volgen en het klassement te bekijken. Is nog niet alles duidelijk? Bekijk dan de Q&A van Racemap.

Print je startnummer uit en bevestig hem aan je shirt, voor het echte 'Biothlon Battle' gevoel.Uiteraard zoek je jouw teammaatjes op om samen jullie afstand af te leggen.

Maak ook meteen een teamactie aan, zodat je samen met jouw team zoveel mogelijk sponsorgeld kunt ophalen voor Bio.
Maak meteen een actie aan

Samen rennen, wel zo leuk!

Maak een gezellige teamactiviteit van jullie deelname aan de Biothlon Battle. Zorg bijvoorbeeld voor een briljante teamoutfit, houd een gezamenlijke warming up en ren dezelfde route. We zien graag jullie foto's tegemoet. Wie weet winnen jullie wel de Publiekslieveling-Award.

De Battle

De battle is dit jaar heviger dan ooit! We strijden namelijk om drie awards, waarbij je wordt geholpen door onze coaches Leendert de Ridder, Joost Bouhof en Nelli Cooman! Blijf op de hoogte van al hun tips en de vorderingen van de andere teams via ons Facebook Evenement. Uiteraard draait deze Biothlon Battle ook om te gekke prijzen. Op 5 juni maken we de Award-winnaars bekend...

• De Speedy Gonzales-Award voor de snelste tijd;
  • De Publiekslieveling-Award voor de actie die de meeste aandacht krijgt;
  • De Kaskraker-Award voor de actie die het meeste sponsorgeld ophaalt.

Becasinerun

Samen kun je alles aan, ook de Biothlon! Voor deelnemers in een rolstoel hebben we twee becasines klaarstaan op ons vakantiepark. Een becasine is een soort draagstoel op wielen, die wordt voortgeduwd door 4 helpers. Het is dé manier om onbeperkt te genieten van een sportieve activiteit in de bossen bij Bio Vakantieoord. Verblijf jij met je gezin op Bio Vakantieoord? Reserveer dan een becasine en ga met je gezin de sportieve uitdaging aan. Op het terrein van Bio Vakantieoord hebben we een uitdagende route van 1,5 KM voor je in petto. Voor de becasinerun hoef je je niet in te schrijven op onze website. Je kunt natuurlijk wel een actie aanmaken en meedingen voor de Publiekslieveling-Award en de Kaskraker-Award.

Bekijk de Biothlon van 2019

Schrijf je in