Biothlon Sponsorloop voor het Bio Vakantieoord

Biothlon 2021

Doe mee aan de battle!

Doe mee aan de Biothlon Battle 2021

Start vanuit je eigen huis

De Biothlon is hét jaarlijkse wandel- en hardloopevemenent voor het Bio Vakantieoord. Met dit jaar een unieke editie die start vanuit je eigen huis of kantoor. Echt iedereen is van harte uitgenodigd om mee te doen. Jong, oud, met of zonder beperking. Je legt jouw afstand af tussen 21 mei en 3 juni. Daarnaast haal je zoveel mogelijk donaties op voor jouw sportieve prestatie. Samen kunnen we gezinnen met een gehandicapt kind een fijne gezinsvakantie bieden.

Zo doe je mee

Sta je al in de startblokken? Schrijf je direct in. Aanmelden kan t/m 12 mei als individu of als team van max. 10 personen. Jouw sportieve prestatie houden we virtueel bij, daarover ontvang je meer informatie na je inschrijving. Maak ook meteen een actie aan, zodat je zoveel mogelijk sponsorgeld kunt ophalen voor Bio. Ook al zie je de andere deelnemers niet, je strijdt wel tegen elkaar en voor het Bio Vakantieoord.

Schrijf je nu in en maak meteen een actie aan

De afstanden

Deze editie van de Biothlon Battle mogen we helaas niet samen rennen door de Arnhemse bossen, maar bepaal je jouw eigen route. Je kunt meedoen aan de wedstrijd voor 5 KM of 10 KM vanuit je eigen huis of kantoor, of aan de becasinerun van 1,5 KM op het Bio Vakantieoord. Ren, loop of rol jouw afstand naar keuze tussen 21 mei en 3 juni 2021.

De Battle

De battle is dit jaar heviger dan ooit! We strijden namelijk om drie awards, waarbij je wordt geholpen door onze coaches Leendert de Ridder, Joost Bouhof en Nelli Cooman! Blijf op de hoogte van al hun tips en de vorderingen van de andere teams via ons Facebook Evenement. Uiteraard draait deze Biothlon Battle ook om te gekke prijzen. Op 5 juni maken we de Award-winnaars bekend...

• De Speedy Gonzales-Award voor de snelste tijd;
  • De Publiekslieveling-Award voor de actie die de meeste aandacht krijgt;
  • De Kaskraker-Award voor de actie die het meeste sponsorgeld ophaalt.

Becasinerun

Samen kun je alles aan, ook de Biothlon! Voor deelnemers in een rolstoel hebben we twee becasines klaarstaan op ons vakantiepark. Een becasine is een soort draagstoel op wielen, die wordt voortgeduwd door 4 helpers. Het is dé manier om onbeperkt te genieten van een sportieve activiteit in de bossen bij Bio Vakantieoord. Verblijf jij met je gezin op Bio Vakantieoord? Reserveer dan een becasine en ga met je gezin de sportieve uitdaging aan. Op het terrein van Bio Vakantieoord hebben we een uitdagende route van 1,5 KM voor je in petto. Voor de becasinerun hoef je je niet in te schrijven op onze website. Je kunt natuurlijk wel een actie aanmaken en meedingen voor de Publiekslieveling-Award en de Kaskraker-Award.

Bekijk de Biothlon van 2019

Schrijf je in